Klacht Media Markt: Bezorgservice

Sandra

Ik heb 23 juni j.l. bij de MediaMarkt een bestelling geplaatst betreffende een Braun silk-epil 7-7951 voor €114,95 om 17.00 uur. Volgens de site wordt de bestelling bezorgd de volgende dag (behalve zondag) als de bestelling voor 22.00 uur is geplaatst.

Ik heb mijn bestelling nog altijd niet gevonden. Ik heb zelf contact op moeten nemen. Mijn antwoord was wegens systeemtechnische storingen iets mis was gegaan met een aantal bestellingen. Ik vind dat ze me dit zelf ook hadden kunnen zeggen en al eerder. En mij lijkt dat zo'n storing niet een halve week of langer hoeft te duren, of anders zouden ze het toch ook handmatig kunnen oplossen? Ik heb ten slotte al wel betaald.

Als ik nu zoek op de Media Markt naar het desbetreffende product krijg ik de mededeling dat het product tijdelijk niet op voorraad is. Maar zelf communiceert de Media Markt niet of nauwelijks.

Ik wil graag mijn product voor het weekend ontvangen en anders mijn geld terug. Ook verwacht ik een oprecht excuus en meer communicatie vanuit hun kant omtrent storingen e.d. samen met de vooruitgang waardoor het product niet tijdig geleverd kan worden.

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Van Keulen,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling vertraagd is, hiervoor bieden wij u de welgemeende excuses aan.
    Op moment van schrijven constateren wij dat uw bestelling inmiddels bij u is afgeleverd. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Erik de Wit
    Media Markt Online Klachtenafhandeling
    Sandra
    Ik had de klacht geplaats nadat ik nog altijd geen bericht van jullie had ontvangen betreffende de bestelling, hoewel dit mij wel beloofd was. Een uur na het plaatsen stond de postbode voor de deur.

Sandra

Ook een klacht indienen over Media Markt?