Klacht Media Markt: Bezorgservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 61776
Gebruiker
Sandra
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 23 juni j.l. bij de MediaMarkt een bestelling geplaatst betreffende een Braun silk-epil 7-7951 voor €114,95 om 17.00 uur. Volgens de site wordt de bestelling bezorgd de volgende dag (behalve zondag) als de bestelling voor 22.00 uur is geplaatst.

Ik heb mijn bestelling nog altijd niet gevonden. Ik heb zelf contact op moeten nemen. Mijn antwoord was wegens systeemtechnische storingen iets mis was gegaan met een aantal bestellingen. Ik vind dat ze me dit zelf ook hadden kunnen zeggen en al eerder. En mij lijkt dat zo'n storing niet een halve week of langer hoeft te duren, of anders zouden ze het toch ook handmatig kunnen oplossen? Ik heb ten slotte al wel betaald.

Als ik nu zoek op de Media Markt naar het desbetreffende product krijg ik de mededeling dat het product tijdelijk niet op voorraad is. Maar zelf communiceert de Media Markt niet of nauwelijks.

De oplossing

Ik wil graag mijn product voor het weekend ontvangen en anders mijn geld terug. Ook verwacht ik een oprecht excuus en meer communicatie vanuit hun kant omtrent storingen e.d. samen met de vooruitgang waardoor het product niet tijdig geleverd kan worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Keulen,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling vertraagd is, hiervoor bieden wij u de welgemeende excuses aan.
    Op moment van schrijven constateren wij dat uw bestelling inmiddels bij u is afgeleverd. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Erik de Wit
    Media Markt Online Klachtenafhandeling
  2. Auteur
    Sandra
    Datum
    Ik had de klacht geplaats nadat ik nog altijd geen bericht van jullie had ontvangen betreffende de bestelling, hoewel dit mij wel beloofd was. Een uur na het plaatsen stond de postbode voor de deur.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sandra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen