Opgelost door Media Markt: Bij geld retour geeft Mediamarkt geen gehoor ( ondanks alle beloftes)

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 305368
Gebruiker
Har1965
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Online een laptop Lenovo besteld bij Mediamarkt inclusief Office Home Pakket ( voor 5 computers) en installatie ( 45 euro) Factuurnummer: 1008145182 en Factuurnummer: 1008145183 Het Office Pakket en de installatie heb ik geannuleerd omdat men zich niet aan de afspraken hield.
Ik zou binnen 2 a 3 werkdagen mijn geld retour krijgen echter tot op heden zit ik daar nog steeds op te wachten zie oa incidentnr 180516-019192 en beluister de diverse telefoonopnames.

De oplossing

Binnen 48 uur na heden mijn geld retour van de artikelen en diensten welke NIET geleverd zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het erg vervelend dat de uitbetaling van de door u geplaatste bestelling zo lang op zich heeft laten wachten. Onze excuses hiervoor.

    Inmiddels hebben wij de uitbetaling verwerkt en kunt u deze binnen 3 werkdagen verwachten.

    Hopende u hiermee van dienst te zijn.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Har1965
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het mocht even duren , en er was veel effort mijnerzijds voor nodig , maar uiteindelijk is de betaling door Mediamarkt gedaan. Misschien een tip voor Mediamarkt...... Uw klantenservice werkt met veel (jeugdige) personen en een incident/klacht" wordt dan ook door diverse personen behandeld ( geen vast contactpersoon) Train al deze ( jeugdige) medewerkers op een goed klantcontact waarin een stukje empathie veel goodwill kan bereiken bij de (gedupeerde) klant.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen