Klacht Media Markt: Bij reperatie binnen garantie betalen voor secundair gevolg van de reperatie.

Klachtnummer
# 282494
Gebruiker
K.I.M. Kaizer
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Laptop binnen de garantieperiode kapot.
Mediamarkt wil hem netjes repareren en bevestigen dat hij "gammel" in elkaar zit. Het beleid is dat ze sowieso alle bestanden van de laptop verwijderen. De vraag of ik een back up wil. Ja graag ik weet niet helemaal zeker of ik alle foto's op de usb heb gezet. Ik kan het niet checken want geen laptop. Of ik 35 euro wil betalen!!! Nee want ik heb een goed product gekocht en verwacht dat deze het gewoon doet. Ik mag ook tekenen voor het feit dat de bestanden op de laptop blijven staan. Dit voelt echt als chantage en mag dit zomaat? Of kan ik de kosten verhalen bij acer die een ondeugdelijk product maakt?

De oplossing

Gratis back up of de bestanden er gewoon op laten staan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw laptop gebreken vertoond. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht in welke vestiging u de laptop ter reparatie heeft aangeboden.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    K.I.M. Kaizer
    Datum
    Beste,

    Mediamarkt Eemplein Amersfoort

    Met vriendelijke groet
    Kimberley Kaizer
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben uw klacht doorgezet naar MediaMarkt Amersfoort en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  4. Auteur
    K.I.M. Kaizer
    Datum
    Waar gaat dit over?
    Ik moet de klacht actief houden???
    Het moet niet gekker worden.
  5. Auteur
    K.I.M. Kaizer
    Datum
    Beste,

    Ik krijg steeds te horen dat mijn klacht verloopt maar geen reactie op mijn klacht.
    Wat te doen?

    Met vriendelijke groet Kimberley
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het enorm vervelend te vernemen dat u nog niets heeft vernomen van MediaMarkt Amersfoort. Hiervoor onze welgemeende excuses. Wij hebben nogmaals contact opgenomen met de vestiging en hen verzocht om uw klacht zo spoedig mogelijk op te pakken.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland

  7. Auteur
    K.I.M. Kaizer
    Datum
    Beste Kavita

    Dank je wel.

    Hopelijk hoor ik snel meer

    Met vriendelijke groet

    Kimberley

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen