Klacht Media Markt: Bij reperatie binnen garantie betalen voor secundair gevolg van de reperatie.

K.I.M. Kaizer

Laptop binnen de garantieperiode kapot.
Mediamarkt wil hem netjes repareren en bevestigen dat hij "gammel" in elkaar zit. Het beleid is dat ze sowieso alle bestanden van de laptop verwijderen. De vraag of ik een back up wil. Ja graag ik weet niet helemaal zeker of ik alle foto's op de usb heb gezet. Ik kan het niet checken want geen laptop. Of ik 35 euro wil betalen!!! Nee want ik heb een goed product gekocht en verwacht dat deze het gewoon doet. Ik mag ook tekenen voor het feit dat de bestanden op de laptop blijven staan. Dit voelt echt als chantage en mag dit zomaat? Of kan ik de kosten verhalen bij acer die een ondeugdelijk product maakt?

Gratis back up of de bestanden er gewoon op laten staan.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw laptop gebreken vertoond. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht in welke vestiging u de laptop ter reparatie heeft aangeboden.

In afwachting van uw reactie.

Mw. K. Saini
    Beste,

Mediamarkt Eemplein Amersfoort

Met vriendelijke groet
    Kimberley Kaizer

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar MediaMarkt Amersfoort en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. K. Saini
    Waar gaat dit over?
    Ik moet de klacht actief houden???
    Het moet niet gekker worden.
    Beste,

Ik krijg steeds te horen dat mijn klacht verloopt maar geen reactie op mijn klacht.
    Wat te doen?

Met vriendelijke groet Kimberley
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het enorm vervelend te vernemen dat u nog niets heeft vernomen van MediaMarkt Amersfoort. Hiervoor onze welgemeende excuses. Wij hebben nogmaals contact opgenomen met de vestiging en hen verzocht om uw klacht zo spoedig mogelijk op te pakken.

Excuses voor het ongemak.

Kavita Saini

Beste Kavita

Dank je wel.

Hopelijk hoor ik snel meer

Met vriendelijke groet

Kimberley

Ook een klacht indienen over Media Markt?