Opgelost door Media Markt: Bijna 6 maanden met een niet goed werkende koelkast met Bosch en Mediamarkt bezig

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 328076
Gebruiker
Milos Ilijin
Datum
13 reacties

Details

De klacht

Afdeling Zoetermeer reageert niet en lost mijn klacht niet op

De oplossing

Met spoed ontvang ik graag een nieuwe koelkast of mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

13 reacties

  1. Auteur
    Milos Ilijin
    Datum
    Nog niks..☹
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u case in goede orde ontvangen, excuses voor de vertraagde respons.
    Heeft u voor mij meer informatie omtrent deze case?
    Ik ontvangen graag het verloop van de case en uw factuur nummer zodat wij hem in behandeling kunnen nemen.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  3. Auteur
    Milos Ilijin
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hoogendijk,

    Bedankt voor uw reactie. Bijgesloten een word document met e-mail verkeer met MediaMarkt en een foto van de factuur.

    Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Milos Ilijin
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen, excuses voor de vertraagde respons.
    Wij zullen u case in behandeling nemen en u spoedig voorzien van een inhoudelijke reactie.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  5. Auteur
    Milos Ilijin
    Datum
    Ik wacht op de reactie...
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij gaan bij desbetreffende vestiging een statusupdate opvragen, excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  7. Auteur
    Milos Ilijin
    Datum
    En we gaan door...
  8. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Helaas hebben wij vanuit de vestiging nog geen terugkoppeling ontvangen. Aan uw bericht te zien is er ook nog geen contact met u geweest.

    Wij gaan opnieuw navraag doen bij MediaMarkt Zoetermeer.

    Met vriendelijke groet,

    M. Hoogendijk
  9. Auteur
    Milos Ilijin
    Datum
    Heb een bod va Medianarkt..
  10. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Vanuit MediaMarkt Zoetermeer hebben wij vernomen dat zij inmiddels contact met u hebben opgenomen, uw klacht inhoudelijk hebben besproken en u een passende oplossing hebben aangeboden.

    Graag vernemen wij van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,

    M. Veldhuis
    MediaMarkt Nederland.
  11. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Vanuit MediaMarkt Zoetermeer hebben wij vernomen dat zij inmiddels contact met u hebben opgenomen, uw klacht inhoudelijk hebben besproken en u een passende oplossing hebben aangeboden.

    Graag vernemen wij van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,

    M. Veldhuis
    MediaMarkt Nederland.
  12. Auteur
    Milos Ilijin
    Datum
    Ik wacht op een nieuwe koelkast op 1 december..
  13. Auteur
    Milos Ilijin
    Datum
    De nieiwe koelkast ontvangen op 1 december. Naar omstandigheden heeft Mediamarkt redelijk gehandeld. Zwaar teleur gesteld in Bosch...en 8 maanden gedoe en nalatendheid...

    Eibdelijk blij!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Milos Ilijin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen