Klacht Media Markt: Bijzonder slechte service mediamarkt en onbeschoft behandeld

BoosOpMediamarkt

Op woensdag is een wasmachine geleverd en in ontvangst genomen door mijn vrouw. De heren hebben de trap van beneden tot aan zolder met modder bevuilt door vieze schoenen. Ze hebben de antivibratiemat die erbij zat er niet onder gelegd. Toen ik thuiskwam en de waterdruk erop zetten spoot het water om mijn oren. De trap hebben we zelf schoongemaakt en ik heb zelf de machine correct aangesloten. Het matje eronder lukt echter niet, want die machine weegt 80 kg, dus daar hebben we voor gebeld.

Er moest maar een nieuwe afspraak gemaakt worden, waarvoor we opnieuw een hele dag vrij moesten plannen, omdat er pas 's ochtends een tijd wordt gegeven wanneer men langs komt. Bijzonder vervelend, maar het moet maar. De heren stonden uiteindelijk voor de deur en gaven aan iets af te komen halen. Uitgelegd dat dat niet de bedoeling was en het matje onder de machine moest. Ze bleven vol houden, we komen wat afhalen en dat had hier al klaar moeten staan. Ik gaf aan, het staat boven klaar alleen het matje moet er nog onder kom maar kijken. 1 van de heren liep naar boven de ander bleef buiten staan, dus ik vroeg hem ga je niet mee naar boven want alleen kan je collega het niet. Dat deed hij duidelijk met tegenzin. Onderweg naar boven kreeg ik nog de opmerking kun je dat matje er zelf niet onderleggen dan. Ik: die machine weegt 80 kg, dat is best lastig in je eentje. Boven gaven de heren aan, dit gaan we niet doen we komen alleen iets afhalen en liepen naar beneden. Onderweg nog een poging gedaan door te vragen bel anders even met je planning, wat werd beantwoord met hier staat dat we alleen wat af moeten halen. Ik heb ook nog aangeboden om ze de mail van extra@home (onderdeel van PostNL wat deze 'service' voor Mediamarkt uitvoert) te laten zien waar duidelijk in stond dat het matje er vandaag ondergelegd zou worden. Maar ook dat werd gecounterd met de opmerking het staat hier toch en de heren verlieten het pand.

Bij extra@home gaven ze aan de telefoon aan, dat de heren niet teruggestuurd konden worden. Of ik maar even een nieuwe afspraak wilde maken om voor de derde keer een dag vrij te gaan plannen. Want ook na twee keer niet de service te hebben geleverd die Mediamarkt aanbiedt is er geen enkele coulance mogelijk.

Ik kan me niet herinneren zo slecht behandeld te zijn door een bedrijf waar ik iets gekocht heb.

Op een dag en tijdstip dat mij goed uitkomt alsnog het anti vibratie matje onder de machine plaatsen.

Media Markt
    Geachte meneer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Onze excuses dat de levering van uw bestelling en vervolgens het alsnog plaatsen van de anti-trilmat niet naar wens is verlopen.

Inmiddels hebben wij contact opgenomen met de vervoerder en zij hebben u per e-mail een overzicht toegestuurd met data waarop deze dienst opnieuw uitgevoerd kan worden. Wij hebben u tevens per e-mail geinformeerd over de afhandeling van deze klacht.

Hopende u hiermee van dienst te zijn.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    BoosOpMediamarkt
    Ik heb het nog even afgewacht en zojuist nogmaals mijn mail gecontroleerd, maar ik zie geen mail van PostNL of extra@home.

Ik kan uit uw mail ook niet opmaken of de werkzaamheden nu op een tijdstip die mij uitkomt uitgevoerd gaan worden. Opnieuw een dag vrijhouden vind ik geen oplossing waarme Mediamarkt aangeeft haar klanten serieus te nemen.

Media Markt
    Geachte meneer,

Bedankt voor uw reactie.

Vanuit onze vervoerder hebben wij vernomen dat er een afspraak is ingepland voor het plaatsen van de anti-trilmat. Het is niet mogelijk om hier op voorhand een tijdindicatie te geven wanneer zij bij u langskomen.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?