Klacht Media Markt: Binnen zeven dagen goedkoper

Dacarloo

Op 19-01-2016 een iPhone 6s met abonnement afgesloten bij de mediamarkt Maastricht.
Vandaag 28-01-2016 kom ik erachter dat deze telefoon met het zelfde abonnement 100 euro goedkoper is geworden.
Ik met de mediamarkt Maastricht via e mail contact opgenomen,en netjes gevraagd of er iets aan te doen was?
Ik kreeg als antwoord sorry hier is niks aan te doen,(dat was alles van antwoord)vandaag gebeld met de mediamarkt via het 0800 nummer,wachttijd ongeveer vijf min,anderhalf uur later nog niemand aan de lijn?( uiteindelijk maar opgehangen).
Ik dacht dat mediamarkt altijd laagste prijs garantie had,en vooral als er maar zeven dagen verschil in zit,wij praten hier niet over een twee drie weken maanden,maar net zeven dagen?

Media Markt
    Geachte heer van Loo,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Ik heb uw klacht bij de vestiging in Maastricht voorgelegd. Deze hebben mij aangegeven contact met u te hebben gehad. Vervolgens is gebleken dat het niet om hetzelfde toestel ging. U was naar de Apple Iphone 6s 64 Gb aan het kijken in plaats van de Apple Iphone 6S plus 64GB. Ik hoop hiermee dan ook dat uw klacht opgelost is, mocht dit niet het geval zijn hoor ik graag van u.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?