Klacht Media Markt: Black Friday, een zwarte dag voor mediamarkt

Simon1

Black Friday Deal mijn reet! Gelukkig kunnen we op tweakers de prijsontwikkelingen volgen. Dat leert ons dat mediamarkt helemaal bovenaan staat in zijn vraagprijs. Nergens zo duur als de mediamarkt. Als je daarover in gesprek gaat, nadat je 20 minuten heb mogen wachten op een medewerker omdat ze liever met elkaar beppen dan de klant het Wow effect te geven en dus zelf maar één haalt, krijg je kansloze antwoorden.
Wil je daarover de filliaal manager spreken, komt die geïrriteerd naar je toe en wilt die je nauwelijks een hand geven, omdat hij zijn lunch zat te nuttigen en geen zin had in dit gezeur. Het gezicht sprak boekdelen. Domme antwoorden op gerichte vragen was het gevolg en een hand krijgen bij het afscheid nemen was toch wederom een moeilijke opdracht. Insinueren dat hij zelf reviews schrijft over mediamarkt lijkt mij toch erg laakbaar.

Maar de oplossing is volgens mediamarkt het 088 nummer. Bel vooral als je niet het Wow effect hebt gehad. Je wordt niet geholpen, ook daar heeft de leidinggevende geen tijd en vervolgens wordt je opgehangen. Opnieuw bellen en je krijgt iemand aan de lijn die het wel wilt, maar op haar schouders wordt getikt door de collega en daarna niks meer mag. Ze geeft dit nog wel ruiterlijk toe dus vandaar de ene ster.

Mediamarkt stop met ons te bedriegen, hanteer goede prijzen, leidt je personeel op in kennis, kunde en vooral houding en geef de klant nou eens echte service in plaats van bedrieglijke "kortingen". Loop je ook geen omzet en winst mis.

Om toch positief af te sluiten, de verkoper kon tenminste wel een hand geven. Kan je manager nog wat van leren.

Heb eens goed inhoudelijk contact en maak waar, waar je voor staat. Beste prijzen en geen onzin!

Ook een klacht indienen over Media Markt?