Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Black Friday Cashback bestelling duurt een week
Details
Klacht
Ik heb gebruik gemaakt van de Black Friday Cashback actie, en een TV gekocht. Deze tv heb ik vrijdag besteld en nog steeds niet mogen ontvangen, i.v.m. een storing is mij verteld. Toen ik maandag 30 november belde met de klantenservice met de klacht dat ik nog niks gehoord had kreeg ik te horen dat ik waarschijnlijk die avond iets zou horen. Dit is niet gebeurd, en heb dus dinsdag 1 december weer gebeld met mediamarkt. Deze vertegenwoordiger vertelde mij dat ik waatschijnlijk savonds iets zou horen. Wederom geen resultaat. Woensdag 2 december maar weer gebeld en toen werd ik doorverwezen naar de leverancier van mijn bestelling want het bezorgen doen ze niet zelf bij grote spullen, hiervan was ik op de hoogte. Deze gaf mij woensdagavond aan dat ik donderdag het pakketje zou mogen ontvangen. Ook hiervan kreeg ik netjes een mail van Media Markt. Hierna kreeg ik echter op de donderdag een mail dat mijn pakketje bij het verkeerde depot terecht was gekomen en dus niet donderdag geleverd kon worden.Gewenste oplossing
Ik wens compensatie voor heet wachten, de onduidelijkheid, valse hoop en vooral het feit dat ik zelf overal achteraan moest.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.