Opgelost door Media Markt: Black Friday Cashback bestelling duurt een week

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 141628
Gebruiker
Tom R.
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ik heb gebruik gemaakt van de Black Friday Cashback actie, en een TV gekocht. Deze tv heb ik vrijdag besteld en nog steeds niet mogen ontvangen, i.v.m. een storing is mij verteld. Toen ik maandag 30 november belde met de klantenservice met de klacht dat ik nog niks gehoord had kreeg ik te horen dat ik waarschijnlijk die avond iets zou horen. Dit is niet gebeurd, en heb dus dinsdag 1 december weer gebeld met mediamarkt. Deze vertegenwoordiger vertelde mij dat ik waatschijnlijk savonds iets zou horen. Wederom geen resultaat. Woensdag 2 december maar weer gebeld en toen werd ik doorverwezen naar de leverancier van mijn bestelling want het bezorgen doen ze niet zelf bij grote spullen, hiervan was ik op de hoogte. Deze gaf mij woensdagavond aan dat ik donderdag het pakketje zou mogen ontvangen. Ook hiervan kreeg ik netjes een mail van Media Markt. Hierna kreeg ik echter op de donderdag een mail dat mijn pakketje bij het verkeerde depot terecht was gekomen en dus niet donderdag geleverd kon worden.

Gewenste oplossing

Ik wens compensatie voor heet wachten, de onduidelijkheid, valse hoop en vooral het feit dat ik zelf overal achteraan moest.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Rennen,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Wel heb ik gezien dat uw televisie vandaag bij u afgeleverd zal worden. Graag zou ik van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Tom R.
    Datum
    Hallo Floortje,

    Allereerste bedankt voor het snelle antwoord en mijn pakketje is inmiddels inderdaad geleverd. Ik ben vanavond als het goed is wel te bereiken en anders morgen tussen 10.00 en 13.00.

    Ik hoop spoedig weer van je te horen,
    Tom R.
  3. Auteur
    Tom R.
    Datum
    Omdat ik nog niks van je heb mogen horen:
    Ma-Wo: 10:00-14:00
    Ben ik mobiel (goed) bereikbaar
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Rennen,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals telefonisch besproken nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij zijn blij dat uw televisie inmiddels geleverd is. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben hoor ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  5. Auteur
    Tom R.
    Datum
    Opgelost d.m.v. vergoeding

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen