Opgelost door Media Markt: Black Friday Cashback bestelling duurt een week

Tom R.

Ik heb gebruik gemaakt van de Black Friday Cashback actie, en een TV gekocht. Deze tv heb ik vrijdag besteld en nog steeds niet mogen ontvangen, i.v.m. een storing is mij verteld. Toen ik maandag 30 november belde met de klantenservice met de klacht dat ik nog niks gehoord had kreeg ik te horen dat ik waarschijnlijk die avond iets zou horen. Dit is niet gebeurd, en heb dus dinsdag 1 december weer gebeld met mediamarkt. Deze vertegenwoordiger vertelde mij dat ik waatschijnlijk savonds iets zou horen. Wederom geen resultaat. Woensdag 2 december maar weer gebeld en toen werd ik doorverwezen naar de leverancier van mijn bestelling want het bezorgen doen ze niet zelf bij grote spullen, hiervan was ik op de hoogte. Deze gaf mij woensdagavond aan dat ik donderdag het pakketje zou mogen ontvangen. Ook hiervan kreeg ik netjes een mail van Media Markt. Hierna kreeg ik echter op de donderdag een mail dat mijn pakketje bij het verkeerde depot terecht was gekomen en dus niet donderdag geleverd kon worden.

Ik wens compensatie voor heet wachten, de onduidelijkheid, valse hoop en vooral het feit dat ik zelf overal achteraan moest.

Media Markt
    Geachte heer Rennen,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Wel heb ik gezien dat uw televisie vandaag bij u afgeleverd zal worden. Graag zou ik van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Floortje Meijer
    Media Markt Online
    Hallo Floortje,

Allereerste bedankt voor het snelle antwoord en mijn pakketje is inmiddels inderdaad geleverd. Ik ben vanavond als het goed is wel te bereiken en anders morgen tussen 10.00 en 13.00.

Ik hoop spoedig weer van je te horen,
    Tom R.
    Omdat ik nog niks van je heb mogen horen:
    Ma-Wo: 10:00-14:00
    Ben ik mobiel (goed) bereikbaar
    Media Markt
    Geachte heer Rennen,

Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals telefonisch besproken nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij zijn blij dat uw televisie inmiddels geleverd is. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben hoor ik graag van u.

Floortje Meijer
    Media Markt Online
    Opgelost d.m.v. vergoeding

Ook een klacht indienen over Media Markt?