Opgelost door Media Markt: Black Friday cashback

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 198374
Gebruiker
Nozojo
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Met de Black Friday cashback actie werd aangegeven dat
De Böse Bluetooth speaker onder de actie viel. Het gaat niet om een super
groot bedrag nl €10; Bij het invullen van het formulier werd het artikelnummer niet herkend. Mijn gegevens daarom gemaild. Als antwoord kreeg ik dat dit artikelniet onder de actie valt. Wederom een mail gestuurd waarin ik aangaf dat het wel degelijk op de
Site stond. Factuur tevens toegevoegd. Excuses ontvangen met het verzoek of ik de streepjescode wilde toesturen. Helemaal verbaasd over de reactie. Wéér werd aangegeven dat dit artikel niet onder de actie valt. Wat een slechte communicatie! Daarnaast hebben jullie zelf bij het artikel vermeld dat het onder de actor valt.

De oplossing

Het gaat niet om een groot bedrag maar ik vind
Wel dat Ik er recht op heb!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u geen gebruik kunt maken van de Black Friday actie. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Nozojo
    Datum
    Ik heb geen gemiste oproep gehad vandaag. Mijn tel.nr is 0612293870. Morgen ben ik de hele dag bereikbaar via dit telefoonnummer.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat er zoveel verwarring is ontstaan over de cashback actie. Zoals telefonisch besproken gaan wij uitzoeken hoe het mogelijk is en waar deze verwarring is ontstaan. Het bedrag van 10 euro hebben wij aan u uitbetaald en staat binnen enkele dagen op uw rekening.

    Graag vernemen wij of u tevreden bent over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Nozojo
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie. Ik kan mij helemaal vinden in de oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    Bianca Bahlmann-Bloem

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nozojo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?