Klacht Media Markt: black friday ps4 bundel flop

Klachtnummer
# 282995
Gebruiker
angelaronald
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Tijdens black friday de playstation 4 bundel (console 2 controllers met fifa 18) besteld en netjes een email gehad met gefeliciteerd met uw aankoop en een bestelnummer. Verder hoor ik niks meer. Het bedrag is afgeschreven en als ik bel met de klantenservice zeggen ze me dat ze de order niet kunnen vinden in het systeem. Een andere afdeling moet dit uit gaan zoeken. Inmiddels hebben ze wel gezegd dat dit pakket is uitverkocht. Ik heb betaald en heb een bestelnummer dus ik wil dit pakket of minimaal een gelijkwaardig pakket. Neem aan dat dit pakket echt wel nabesteld kan worden, want het wordt nog verkocht voor veel meer. Ik zou in ieders geval wat te horen krijgen, maar inmiddels zit ik met een zwaar teleurgestelde zoon die met zijn gespaarde geld zn zinnen had gezet op dit pakket. Inmiddels zijn we een week verder en ik heb nog steeds geen antwoorden.

De oplossing

In ieders geval antwoorden en dat mijn order direct wordt opgezocht en niet via via en loze beloften.
Daarbij wil ik een console met 2 controllers en fifa 18 voor het bedrag dat wij hebben betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het enorm vervelend te vernemen dat uw bestelling door een fout niet is doorgekomen in het systeem. Hiervoor onze welgemeende excuses. De Playstation 4 + extra controller en Fifa 18 bundel is helaas niet meer op voorraad en deze kunnen wij niet voor € 277,- leveren. Uit gegevens in onze administratie blijkt inmiddels dat uw geld is teruggestort.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Kavita Saini
    MediaMarkt
  2. Auteur
    angelaronald
    Datum
    Klacht is nog steeds niet verholpen!!
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Uit gegevens in onze administratie hebben wij vernomen dat de klantenservice u heeft aangegeven dat u alle artikelen van het alternatief zelf kunt bestellen. Zodra uw bestelling is afgerond, wordt het prijsverschil teruggestort op uw rekening.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland


Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen