Klacht Media Markt: Black ops 3

Klachtnummer
# 137240
Gebruiker
Bo3
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo ,

Ik heb in de avond gewachten op de black ops 3 voor de Xbox 360 bijna 1uur en dan krijg ik de spel tot plezier dan doe ik hem in de Xbox 360 dan doet die het niet. Dan wacht ik tot ik online kan duurt het veelste lang tot dat ik kan beginnen en dan loopt opeens me xbox360 vast. Dan doe ik het zelfde spelen en dan blijft die niet veder gaan na het behoren van de game.

De oplossing

Liever vraag ik hier bij mijn geld terug omdat de spel black ops 3 niet doet.
Of ik wil met u in contact komen nummer 0684895052

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat het spel niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.

    Wij hebben uw klacht bij Media Markt Amersfoort voorgelegd met het verzoek contact met u op te nemen.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen