Opgelost door Media Markt: Boete terug na 1 jaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 159200
Gebruiker
Arnout1967
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar kocht ik een Acer Laptop bij Mediamarkt Arnhem. Dit was toen een koppelkoop. Als ik een laptop zou kopen daar kreeg ik 2 waardebonnen meteen te besteden voor de laptop en tegelijk lid worden van Energieleverancier Essent. Ze zeiden tevens NA 1 jaar zou de boete teruggestort worden ter waarde van € 50,--

De oplossing

Kan de Consumentenbond misschien contact opnemen met Mediamarkt Arnhem om die boete alsnog terug te geven aan mij?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Helaas kunnen wij u geen inhoudelijk antwoord geven op uw vraag; uw vraag heeft betrekking op de opzegvergoeding die Essent in veel gevallen betaalt voor klanten die hun energiecontract bij de huidige leverancier voortijdig opzeggen.

    We willen u dan ook vragen uw vraag neer te leggen bij uw energieleverancier; zij zullen u ongetwijfeld antwoord kunnen geven op uw vraag.

    Graag vernemen we van u of uw klacht hiermee naar wens is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Arnout1967
    Datum
    Dit is een van het kastje naar de muur sturen reactie van mediamarkt!
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    We vinden het vervelend dat u de indruk hebt gekregen dat wij u niet van dienst willen zijn.

    Uw klacht hebben we doorgezet naar onze contactpersoon voor Essent. Zodra we terugkoppeling hebben ontvangen, zullen we u van een inhoudelijke reactie voorzien.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Arnout1967
    Datum
    Kijk dat vind ik nou positief van Mediamarkt. Zij sturen dit door naar de Energieleverancier. Die behoren feitelijk dat geld terug te geven vind ik.
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Inmiddels hebben wij bevestiging gekregen van Essent dat zij contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk te behandelen.

    Graag vernemen we van u of uw klacht hiermee naar wens is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
  6. Auteur
    Arnout1967
    Datum
    Ik vind het positief dat Mediamarkt de klacht heeft door gestuurd naar het Energiebedrijf. Want zij zijn eigenlijk verantwoordelijk om die boete terug te betalen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arnout1967
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen