Opgelost door Media Markt: Boete terug na 1 jaar

Arnout1967

Vorig jaar kocht ik een Acer Laptop bij Mediamarkt Arnhem. Dit was toen een koppelkoop. Als ik een laptop zou kopen daar kreeg ik 2 waardebonnen meteen te besteden voor de laptop en tegelijk lid worden van Energieleverancier Essent. Ze zeiden tevens NA 1 jaar zou de boete teruggestort worden ter waarde van € 50,--

Kan de Consumentenbond misschien contact opnemen met Mediamarkt Arnhem om die boete alsnog terug te geven aan mij?

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Helaas kunnen wij u geen inhoudelijk antwoord geven op uw vraag; uw vraag heeft betrekking op de opzegvergoeding die Essent in veel gevallen betaalt voor klanten die hun energiecontract bij de huidige leverancier voortijdig opzeggen.

We willen u dan ook vragen uw vraag neer te leggen bij uw energieleverancier; zij zullen u ongetwijfeld antwoord kunnen geven op uw vraag.

Graag vernemen we van u of uw klacht hiermee naar wens is afgehandeld.

Arnout1967
    Dit is een van het kastje naar de muur sturen reactie van mediamarkt!

Bedankt voor uw reactie.

We vinden het vervelend dat u de indruk hebt gekregen dat wij u niet van dienst willen zijn.

Uw klacht hebben we doorgezet naar onze contactpersoon voor Essent. Zodra we terugkoppeling hebben ontvangen, zullen we u van een inhoudelijke reactie voorzien.

Arnout1967
    Kijk dat vind ik nou positief van Mediamarkt. Zij sturen dit door naar de Energieleverancier. Die behoren feitelijk dat geld terug te geven vind ik.
    Geachte heer,

Inmiddels hebben wij bevestiging gekregen van Essent dat zij contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk te behandelen.

Graag vernemen we van u of uw klacht hiermee naar wens is afgehandeld.

Arnout1967
    Ik vind het positief dat Mediamarkt de klacht heeft door gestuurd naar het Energiebedrijf. Want zij zijn eigenlijk verantwoordelijk om die boete terug te betalen

Arnout1967

Ook een klacht indienen over Media Markt?