Klacht Media Markt: Bon kwijt en contant betaald,nu zegt men dat ze dan de bon niet kunnen achterhalen

Klachtnummer
# 141416
Gebruiker
Ben
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice van Media Markt en uitgelegd dat ik de bon kwijt ben en gevraagd of er een oplossing voor is,maar aangezien ik contant heb betaald,konden ze niets doen!
Ik wil graag dat er in ieder geval geprobeerd wordt om de bon te achterhalen.

De oplossing

een kopie van de bon ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Graag willen wij uw klacht bij de juiste persoon voorleggen. Vriendelijk verzoek ik u daarom om aan te geven bij welke vestiging u het betreffende product heeft aangeschaft.

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Ben
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor het antwoorden van mijn klacht.
    Hierbij geef ik u aan waar ik het gasfornuis heb aangeschaft.

    Media markt
    Cruquiusplein 10,
    2142 EV Cruquius


    Mvg.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Cruquius met het verzoek contact met u op te nemen.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen