Klacht Media Markt: Bonnetje (nummer) toetsen voor de volgende klant

Klachtnummer
# 128394
Gebruiker
Felix
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mediamarkt Duiven, totaal niemand aan de ruil cq inleverebalie, echt niemand. Ik kom vrijdag j.l. Om 19.00 uur een artikel inleveren, wat denk je, ik moest een nummertje ofwel een volgende klant bonnetje toetsen. Ik maakte nog een grapje, het lijkt wel Bananasplit . Maar nee , het was echt serieus gemeend. Mij zien ze daar niet meer.
Drieman achter de balie, NIEMAND voor de balie, geen enkele klant, ik moet een bonnetje toetsen volgen de klant. DAAAAAAAAG mediamarkt Duiven.
Groetjes Felix

De oplossing

Goed geïnstrueerde baliemedewerker (ster)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat deze situatie zich heeft voorgedaan. Excuses voor het ongemak.

    Media Markt Duiven heeft contact met u opgenomen,de klacht met u doorgenomen en ook de welgemeende excuses aangeboden.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen