Opgelost door Media Markt: Bovenblad vriezer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 179139
Gebruiker
Connyvan putten
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vanaf maart bezig een antwoord te krijgen.
Bovenblad van een zanussi vriezerbegon te scheuren.
Zanussi er bij gehad die gwven aan dat het geen garantie is omdat er een gasstel boven op staat, en dit zou de oorzaak zijn.
Bij de aanschaf, bij mediamarkt sontplein Groningen, duidelijk aangegeven dat er een gasstel op gezet zou worden, verkoper heeft niet aangegeven dat dit niet mogelijk is, anders wel een andere vriezer gekocht.
Geprobeerd via de mediamarkt een oplossing te vinden.ten eerste duurt het uren voor je door de klantenswrvice telefonisch geholpenword. Daarn alater terug gebeld dooriemand die belt in opdraxht van de zaak behandelaar
Via mail foto's gestuurd zoals gevraagd,?later ook nog de raportage van Zanussi, daarna blijft het stil, geen enkele reactie meer.
Dit kan toch niet, enhet gaat om een relatief klein bedrag, waar het me niet eens omgaat, wil alleen dat dit fatsoenlijk afgehandeld word.

De oplossing

Nieuw bovenblad voor de vriezer, door mediamarkt ivm verkeerde / geen voorlichting dat er gewn gasstel op geplaatst kon worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Putten,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat uw vriezer is gaan scheuren.

    Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar Media Markt Groningen Sontplein met het verzoek om contact met u op te nemen en deze klacht met u te bespreken.

    Wij gaan er vanuit dat Media Markt Groningen Sontplein samen met u naar een oplossing zal kijken.

    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. A. van Swieten
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Connyvan putten
    Datum
    Ik wacht het wel af, of mediamarkt Sontplein contact opneemt.
    Is er een termijn afgesproken waarbinnen ze contact moeten opnemen?
    Ik heb ze zelf de laatste keer gevrasgd binnen 1 week te reageren maar heb nooit iets gehoord.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Putten,

    Bedankt voor uw reactie.

    Inmiddels heeft Media Markt Sontplein contact met u opgenomen om de klacht met u te bespreken. Er is een oplossing aangeboden waarin Media Markt Sontplein het bovenblad van de vriezer kosteloos zal vervangen bij u thuis. Daarnaast zal Media Markt Sontplein ook de gemaakte voorrijkosten aan u vergoeden.

    Indien uw klacht hiermee opgelost is vragen wij u om deze klacht te sluiten. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. A. van Swieten
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Connyvan putten
    Datum
    Media markt sontplein heeft nav deze klacht snel contact opgenomen en ook toegezegd dat het probleem kosteloos verholpen gaat worden, wachten is nu op de verdere afhandeling ,maar ik ga er van uit dat dit op korte termijn zal gebeuren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Connyvan putten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?