Opgelost door Media Markt: Broodje aap verhaal bij verkoop.

Lynn

Na aankoop van een Acer aspire laptop bij Mediamarkt en al meerdere keren problemen te hebben gehad met de touchpad (daarnaast nog wat software problemen als vastlopen) besloten om een macbook te gaan kopen. Verkoper verteld ons dat wij bij 3e keer laptop terugbrengen voor hetzelfde probleem wij ons geld terug krijgen (de acer). Dus terug gebracht en een week later mag ik hem ophalen? Dat was dus niet de afspraak. Het was de 2e keer dat er een hardware reparatie gedaan was maar de 3e keer telt niet omdat hij toen niet opgestuurd is, maar bij de zogenoemde 'powerservice' gebleven is. Dat wordt ons er niet bijverteld en voor ons is reparatie gewoon een reparatie, want dat werd ons in de eerste instantie verteld. Bij het kopen van een Macbook van 1500 euro is alles mogelijk, maar als het er op aankomt wordt je gewoon afgewezen en is het hele verhaal 'ongeldig' en dan nog niet te spreken over de arrogantie van de verkoper toen wij met ons probleem terugkwamen. Enorm slechte service!

Zoals ons beloofd werd willen wij graag ons geld terug.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend dat uw laptop meerdere keren defect is gegaan. Graag zouden wij het een en ander toelichten.

Indien de kans bestaat dat een product software matige defecten vertoond wordt deze bij Media Markt op locatie software matig onderzocht en waar mogelijk wordt het probleem verholpen. Indien er tijdens dit onderzoek hardware matige defecten worden geconstateerd wordt het product opgestuurd naar het geautoriseerde service centrum voor onderzoek.

De eerste keer dat u de laptop heeft afgegeven bij de vestiging in Rotterdam Alexandrium was er alleen sprake van software matige klachten. Dit is met een dag verholpen door herinstallatie van de touchpad drivers. Uw laptop werkte hierna weer volgens de specificaties.

Hierna heeft u de laptop nog twee keer ter reparatie aangeboden. Beide keren is het product opgestuurd naar het geautoriseerde service centrum en beide keren is het defect verholpen.

Media Markt realiseert zich dat het niet redelijk is om uw laptop eindeloos ter reparatie aan te bieden. Met deze reden heeft Media Markt een grens gesteld aan het aantal keren dat een product wordt aangeboden voor herstel. Zodra uw product bij normaal gebruik voor een derde keer een gebrek heeft en dit gebrek is vastgesteld door een door de fabrikant geautoriseerd service centrum wordt de koopt ontbonden.

Bij de eerste opdracht was er geen sprake van een hardware matig defect. Uw laptop is nu twee maal hardware matig is hersteld.

Mocht er opnieuw een hardware matig gebrek ontstaan en uit onderzoek van het geautoriseerde service centrum blijkt dat dit gebrek niet is te wijten aan onjuist gebruik dan wordt de koop ontbonden

In deze heeft Media Markt Alexandrium naar behoren gehandeld.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,
    Mw. F. Meijer
    Klachtenservice Media Markt Nederland
    Beste Mediamarkt,

Het ging ons er niet om of de Mediamarkt juist gehandeld heeft hiermee, maar dat ze ons onjuist geïnformeerd hebben en verteld hebben dat we ons geld terug zoude krijgen terwijl we dat niet kregen en de verkoper een erg arrogante onklantvriendelijke houding had. Inmiddels is de laptop weer defect en weer opgestuurd naar Acer. Deze keer overigens WEL serieus genomen door medewerker. Hopelijk krijg ik deze keer wel mijn geld terug.

Mvg, Lynn Nanning
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend dat u verkeerd geïnformeerd ben en dat uw laptop alsnog niet naar behoren werkt. Mocht er nu een technisch defect geconstateerd worden dat is ontstaan bij normaal gebruik dan zal de laptop naar verwachting omgeruild of uitbetaald worden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,
    Mw. F. Meijer
    Klachtenservice Media Markt Nederland
    Lynn
    Ik heb mijn geld terug gekregen

Lynn

Ook een klacht indienen over Media Markt?