Opgelost door Media Markt: btw actie

Metin

Dinsdag 26 januari hebben we een droger, strijkijzer, vriezer en een tv gekocht bij Mediamarkt Amsterdam zuidoost.
Dat was 1 dag voor de btw vrij actie en ons verteld door verschillende medewerkers dat we op de btw vrij dagen het verschil terug kunnen ontvangen. zaterdag 30 januari ben ik naar de winkel geweest om btw verschil terug te krijgen. Maar mij werd gelijk vertelt dat de tv die ik voor €623.- heb gekocht nu €739.- is geworden dus kreeg niet de btw terug van de 623 euro maar van de 739 euro. Daar ga ik natuurlijk niet akkoord ik heb gezegd dat ik niks te maken heb met de nieuwe prijs ik ga vanuit wat ik betaald heb. Maar medewerkers waren het zo aardig (niet dus) dat ze hebben gezegd van sorry we kunnen niks voor u doen want hij is duurder geworden!
Dus nu heb ik bijna €100 bijbetaald.
Ik ben nu dupe geworden van prijsverhoging in één dag!

Alsnog de btw verschil ontvangen van de prijs die ik eerst gekocht hebt

Media Markt
    Beste meneer Manav,

Bedankt dat u contact hebt opgenomen met Media Markt.

Het klopt inderdaad dat de btw-korting wordt gerekend vanaf de verkoopprijs die op dat moment gehanteerd wordt. Wanneer de prijs lager is geworden, ontvangt u ook het prijsverschil daarvan terug.

De btw-actiekorting kan alleen terugbetaald worden over de verkoopprijs die op dat moment gehanteerd wordt.

Mocht u het prijsverschil terug willen ontvangen op basis van uw aankoopbedrag, kunt u dat uiteraard doen bij de Servicebalie van een filiaal naar uw keuze.

Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
    Kreeg me geld terug

Metin

Ook een klacht indienen over Media Markt?