Opgelost door Media Markt: BTW actie 21% Media Markt voorraad Galaxy

J.H. Brinker

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon, Samsung Galaxy S4 mini. Stond op de website van de Media Markt voor 299 euro. BTW actie van 21% zou een mooi voordeel geven. Woensdagavond op de website werd de telefoon niet meer getoond. Vreemd, indien uitverkocht had dit erbij kunnen staan. Vanochtend naar de Media Markt Groningen geweest. Hele display met o.a. de S3 en S4 telefoons leeg, dus ook geen voorbeelden meer. Vreemd! Op mijn vraag wat dit betekent voor de actie zegt de verkoper "doet niet meer mee, actie loopt ook al drie dagen". Drie dagen? Volgens mijn berekening nog geen 48 uur.

Levering van een Samsung Galaxy S4 mini zwart voor 299,00 minus 21%!

Media Markt
    Beste meneer Brinker,Bedankt voor het melden van uw klacht.Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad en de klacht met u doorgenomen.
    Ik heb u uitleg gegeven dat een uitverkocht artikel op de niet meer zichtbaar op de website. Gezien het grote succes van deze actie zijn een aantal producten binnen enkele momenten uitverkocht. De actievoorwaarden zijn zolang de voorraad strekt. Dit geldt ook voor de winkels.Desondanks heb ik uw klacht voorgelegd bij Media Markt Groningen met het verzoek om uw klacht in behandeling te nemen.Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar behoren wordt afgehandeld.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    J.H. Brinker
    Mijn klacht is naar tevredenheid afgehandeld.

J.H. Brinker

Ook een klacht indienen over Media Markt?