Opgelost door Media Markt: BTW-actie en contact met klantenservice

E. Olymulder

Ik kocht anderhalve week voor de BTW-actie van de MediaMarkt een droger en een stofzuiger.

Een week later werd ik geïnformeerd over de BTW-actie. Ik heb toen direct contact opgenomen met de Media Markt of ik aanspraak kon maken op de korting die ik anders met de BTW-actie zou hebben gekregen. En als ik dit niet zou krijgen dat ik anders de producten zou retouren.

Hier is niet binnen de gestelde termijn op gereageerd, waardoor ik uiteindelijk niet heb kunnen acteren op de BTW-actie.

Op zondag 5 maart heb ik maar gebeld (ik wist overigens niet dat elk filiaal gewoon een eigen nummer had, belde namelijk eerst het landelijke nummer), omdat ik nog steeds geen reactie had ontvangen, ook niet na meerdere mailtjes waar het antwoord bleef.

De vrouw van de klantenservice melde mij dat er zij destijds geen antwoord konden geven omdat ze niet wisten welke producten mee zouden doen met de BTW-actie, mijn inziens hadden zij wel antwoord kunnen geven maar dat blijft een discussie. Ik kwam hier dan ook niet verder.

Ik ben benieuwd of de MediaMarkt klantenservice in een hoger vaandel heeft staan dan deze medewerker.

Ik zie uw reactie tegemoet.

Alsnog de BTW-actie korting op de gekochte producten.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de BTW actie. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Om na te gaan wat er precies is gebeurd en wat we voor u kunnen betekenen willen wij graag de klacht telefonisch met u bespreken. Graag vernemen wij daarom van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    E. Olymulder
    U kunt mij wel bereiken nu
    Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Zoals telefonisch besproken hebben wij naar aanleiding van uw klacht contact opgenomen met Media Markt Hengelo. Media Markt Hengelo gaat bespreken hoe dit precies heeft kunnen gebeuren en wat we voor u kunnen betekenen. Er zal vandaag of morgen telefonisch contact op worden genomen om u verder te informeren.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    E. Olymulder
    Mediamarkt heeft de klacht opgelost zoals gevraagd. Bij de nogmaals bedankt voor de correctie. Dit getuigd dan wel weer van het erkennen van een fout en dit goed maken ter klanttevredenheid. Een warme douche voor de Mediamarkt!

Zoals gevraagd.

Ook een klacht indienen over Media Markt?