Opgelost door Media Markt: BTW-actie en contact met klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 255671
Gebruiker
E. Olymulder
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik kocht anderhalve week voor de BTW-actie van de MediaMarkt een droger en een stofzuiger.

Een week later werd ik geïnformeerd over de BTW-actie. Ik heb toen direct contact opgenomen met de Media Markt of ik aanspraak kon maken op de korting die ik anders met de BTW-actie zou hebben gekregen. En als ik dit niet zou krijgen dat ik anders de producten zou retouren.

Hier is niet binnen de gestelde termijn op gereageerd, waardoor ik uiteindelijk niet heb kunnen acteren op de BTW-actie.

Op zondag 5 maart heb ik maar gebeld (ik wist overigens niet dat elk filiaal gewoon een eigen nummer had, belde namelijk eerst het landelijke nummer), omdat ik nog steeds geen reactie had ontvangen, ook niet na meerdere mailtjes waar het antwoord bleef.

De vrouw van de klantenservice melde mij dat er zij destijds geen antwoord konden geven omdat ze niet wisten welke producten mee zouden doen met de BTW-actie, mijn inziens hadden zij wel antwoord kunnen geven maar dat blijft een discussie. Ik kwam hier dan ook niet verder.

Ik ben benieuwd of de MediaMarkt klantenservice in een hoger vaandel heeft staan dan deze medewerker.

Ik zie uw reactie tegemoet.

De oplossing

Alsnog de BTW-actie korting op de gekochte producten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de BTW actie. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Om na te gaan wat er precies is gebeurd en wat we voor u kunnen betekenen willen wij graag de klacht telefonisch met u bespreken. Graag vernemen wij daarom van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    E. Olymulder
    Datum
    U kunt mij wel bereiken nu
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Zoals telefonisch besproken hebben wij naar aanleiding van uw klacht contact opgenomen met Media Markt Hengelo. Media Markt Hengelo gaat bespreken hoe dit precies heeft kunnen gebeuren en wat we voor u kunnen betekenen. Er zal vandaag of morgen telefonisch contact op worden genomen om u verder te informeren.

    Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  4. Auteur
    E. Olymulder
    Datum
    Mediamarkt heeft de klacht opgelost zoals gevraagd. Bij de nogmaals bedankt voor de correctie. Dit getuigd dan wel weer van het erkennen van een fout en dit goed maken ter klanttevredenheid. Een warme douche voor de Mediamarkt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Olymulder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals gevraagd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen