Klacht Media Markt: BTW actie geen geld retour voor product eerder gekocht

A. Ram

1 dag voor de btw-actie kocht ik 2 elektrische tandenborstels bij de mediamarkt.
Toen kwam de btw actie ofwel die tandenborstels waren een paar euro goedkoper.(7 euro of zo)
Volgens de Mediamarkt moet je dan binnen 2 weken met de originele bon langskomen bij de klantenbalie.
Ik ben zondag tijdens de actie geweest, het apparaat van de bonnetjes deed het niet. Een jongeman zei om later terug te komen.
Vandaag geweest. Reactie van de dame van de klantenbalie: u bent wel ruim binnen de twee weken, maar u had tijdens de actie moeten komen. Ik kan nu niks voor u doen
Ja dan houdt alles op.

Ik wil een reactie!

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat de laagste prijsgarantie niet aan u is uitgekeerd en hierover miscommunicatie is ontstaan. Excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Breda. Er is inmiddels contact met u opgenomen waar u bent uitgenodigd om het verschil terug te krijgen bij de vestiging.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    A. Ram
    na weer 3 kwartier wachten bij de servicedesk 7 euro terug gehad, dat duurde ook nog een tijd. Geen sorry, niks.
    ben er dus in totaal 3x er naar toe gereden en meer dan 1,5 uur gewacht. Er zou nog een mail komen van mediamarkt, maar niks gezien. Ze staan vandaag wel op het antwoordapparaat. Als die Mayken haar werk meteen goed had gedaan was dit niet nodig geweest.

A. Ram

Ook een klacht indienen over Media Markt?