Klacht Media Markt: BTW-dagen

rshuynen

Op woensdag 27 januari 2016 is de BTW aktie ingegaan en op 28 januari 2016 heb ik met MediaMarkt den Bosch gebeld over de aankoop van een Bosch droger op 13 januari 2016. Het prijsverschil is 135 euro maar omdat ik dit een dag te laat gemeld heb volgens de medewerkster, heb ik geen recht meer op teruggaaf. Dit is geen klantenservice en geen manier om met klanten om te gaan. De aankoop is gedaan binnen de termijn van 14 dagen.

Graag zie ik dat de melding naar tevredenheid wordt opgelost en ik het bedrag van 135 euro retour mag ontvangen. Dat zou wel zo eerlijk zijn.

Media Markt
    Beste mevrouw Huynen-Schuurmans,

Bedankt dat u contact hebt opgenomen met Media Markt.

Wanneer u een aankoop doet in een van onze vestigingen en het artikel wordt binnen veertien dagen in prijs verlaagd, is het mogelijk om een eventueel prijsverschil terug te krijgen.

Buiten deze periode is het helaas niet mogelijk om een eventueel prijsverschil alsnog terug te krijgen. Ook online aankopen zijn uitgesloten van uitbetaling van een eventueel prijsverschil, omdat de webshop geen laagsteprijsgarantie hanteert.

Onze vestigingen moeten zich houden aan deze richtlijnen, om verwarringen en uitzonderingen te voorkomen.

Om deze redenen is het helaas niet mogelijk het prijsverschil alsnog aan u uit te betalen.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?