Opgelost door Media Markt: BTW korting niet verrrekend

# 20907
Leny Oudshoorn

Op 24 januari jl. heb ik en e-reader en een rekenmachine gekocht bij de mediamarkt te Zoetermeer. Toen was er BTW korting. Bij de prijs van de e-reader stond de incl. BTW prijs vermeld, en kreeg ik deze bij de kassa terug. Bij de rekenmachine stond er een prijs waarvan de BTW al afgetrokken was, Ik ging ervan uit dat van de genoemde prijs nog de BTW af ging. ik had namelijk dezelfde rekenmachine die week al 1 euro goedkoper elders gekocht (ik heb er 2 nodig). Ze wilden wel de laagste prijs garantie doen, maar niet de BTW eraf trekken.
Gesproken met de chef, de heer Cozijn, maar die wilde niet met mij mee gaan. Ik kan mij niet voorstellen, dat deze informatie klopt en dat ze dus alle prijskaartjes aangepast hebben met en zonder BTW prijs en daarna weer terug veranderen met een incl. prijs.

Media Markt
    Geachte meneer/mevrouw Oudshoorn,Bedankt voor het melden van uw klacht. Kunt u mij het model (typenummer) doorgeven en eventuele aankoopgegevens?Aan de hand van deze informatie zal ik contact opnemen met de betreffende vestiging om uw klacht door te nemen.Met vriendelijke groet,
    Leny Oudshoorn
    Dank je wel voor de snelle reactie. Het betreft de rekenmachine Texas instruments TI-30XB.
    Hij is te koop bij de Kijkshop voor 19,99 incl. verzendkosten. Bij Mediamarkt stond hij voor € 20,49 (misschien paar cent verschil). En daar zou dus nog 21% af horen.
    mvg
    Media Markt
    Geachte meneer/mevrouw Oudshoorn, Bedankt voor uw reactie.Media Markt Zoetermeer wilt graag contact met u opnemen om uw klacht samen met u door te nemen, echter ontbreken er contact gegevens in deze klacht opdracht waardoor dit niet mogelijk is.Ik verzoek u de gegevens in deze opdracht aan te vullen (hoofdzakelijk e-mail adres of telefoonnummer).Zodra u deze heeft aangevuld zal ik deze doorcommuniceren naar Media Markt Zoetermeer.Met vriendelijke groet,
    Goedemorgen,
    Bedankt weer voor de reactie. Fijn. Mijn contactgegevens:
    Noordeindseweg 434
    2651 LP Berkel en Rodenrijs
    tel. 010-5118264
    j.oudshoorn7@chello.nl
    Ik heb trouwens de rekenmachine na aankoop, toen bleek dat de BTW niet verrekend was, gelijk terggegeven.
    Media Markt
    Geachte meneer/mevrouw Oudshoorn, Uw gegevens zijn doorgegeven aan Media Markt Zoetermeer.
    Zij zullen spoedig contact met u opnemen om de klacht met u door te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Zoetermeer uw klacht naar behoren zal afhandelen.Met vriendelijke groet,
    Leny Oudshoorn
    Ik ben netjes gebeld door Mediamarkt Zoetermeer en ik mag een rekenmachine excl. BTW kopen. Ik ben dus tevreden over de afwikkeling

Leny Oudshoorn

Ook een klacht indienen over Media Markt?