Opgelost door Media Markt: BTW weg er mee actie

Jeroen

Ik heb 2 weken geleden een Samsung Galaxy Tab pro gekocht bij de mediamarkt in Utrecht. Zoals de mediamarkt in haar voorwaarden al stelt garanderen zij de laagste prijs garantie. Dit houdt in dat als je binnen 2 weken het product ergens goedkoper vindt, je het verschil terug krijgt. Nu hebben zij de BTW actie en bieden zij het product dus goedkoper aan. Daarom zou ik recht hebben om het verschil terug te krijgen. Na een korte mailwisseling bleek ik hier inderdaad ook voor in aanmerking te komen en kon ik het bedrag van ruim 50 euro bij de vestiging terugkrijgen. Echter, ik woon vlakbij Eindhoven en is het niet rendabel om helemaal naar Utrecht te rijden om het bedrag terug te krijgen. Een bezoek aan de vestiging in Eindhoven mocht niet baten. Ook een telefoontje naar de vestiging in Utrecht bevestigde dat ik toch echt naar Utrecht moest komen om het bedrag terug te krijgen en was er op afstand niets te regelen.

Graag zou ik de originele bon of een scan daarvan op willen sturen naar de vestiging in Utrecht waarna het bedrag ter hoogte van de BTW op mijn rekening kan worden overgemaakt.

Media Markt
    Beste heer/mevrouw,Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer Maas,Van Media Markt Eindhoven heb ik vernomen dat er contact met u is opgenomen en u een oplossing is geboden.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Jeroen
    Bedankt voor de goede afhandeling.Met vriendelijke groet,
    Jeroen Maas

Jeroen

Ook een klacht indienen over Media Markt?