Opgelost door Media Markt: BTW weg er mee actie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 95460
Gebruiker
Jeroen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 weken geleden een Samsung Galaxy Tab pro gekocht bij de mediamarkt in Utrecht. Zoals de mediamarkt in haar voorwaarden al stelt garanderen zij de laagste prijs garantie. Dit houdt in dat als je binnen 2 weken het product ergens goedkoper vindt, je het verschil terug krijgt. Nu hebben zij de BTW actie en bieden zij het product dus goedkoper aan. Daarom zou ik recht hebben om het verschil terug te krijgen. Na een korte mailwisseling bleek ik hier inderdaad ook voor in aanmerking te komen en kon ik het bedrag van ruim 50 euro bij de vestiging terugkrijgen. Echter, ik woon vlakbij Eindhoven en is het niet rendabel om helemaal naar Utrecht te rijden om het bedrag terug te krijgen. Een bezoek aan de vestiging in Eindhoven mocht niet baten. Ook een telefoontje naar de vestiging in Utrecht bevestigde dat ik toch echt naar Utrecht moest komen om het bedrag terug te krijgen en was er op afstand niets te regelen.

De oplossing

Graag zou ik de originele bon of een scan daarvan op willen sturen naar de vestiging in Utrecht waarna het bedrag ter hoogte van de BTW op mijn rekening kan worden overgemaakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste heer/mevrouw,Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Maas,Van Media Markt Eindhoven heb ik vernomen dat er contact met u is opgenomen en u een oplossing is geboden.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  3. Auteur
    Jeroen
    Datum
    Bedankt voor de goede afhandeling.Met vriendelijke groet,
    Jeroen Maas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen