Klacht Media Markt: Cadeaubon niet terug gekregen na ruim 6 weken

Robert

ik heb contact gehad met mediamarkt en er werd mij beloofd dat na de 3 weken wachten de cadeaubon binnen een week terug betaald zou worden.
Ondertussen zijn we bijna 7 weken verder en nog steeds niks gekregen. Ik kreeg een telefoon nummer van een medewerker van de mediamarkt hoofdkantoor en na 40 keer bellen werd er nog steeds niet opgepakt.

mijn cadeaubon van 55 euro terug, (na al die weken)

Geachte heer van Losser,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Naar aanleiding van de eerder door u ingediende klacht met ID 119923 is er telefonisch contact met u opgenomen om de klacht met u te bespreken. Uit coulance oogpunt hebben wij u een cadeaukaart toegestuurd ter waarde van 25 euro. Helaas kunnen wij u niet tegemoet komen in de andere 30 euro. Wij vragen u dan ook om deze klacht te sluiten.
    Robert
    ik heb een cadeaubon van 55 gebruikt en ik krijg een bon van 25 euro terug, dit grapje heeft mij 30 euro gekost en nu vragen jullie om de klacht te sluiten.
    WAAROM KRIJG IK MIJN 55 EURO NIET TERUG,
    Geachte heer van Losser,
    Bedankt voor uw reactie. Zojuist heb ik u telefonisch gesproken. Het betreft hier een misverstand over de cadeaukaart. Zoals afgesproken gaat onze financiele administratie dit uitzoeken en zullen wij morgen opnieuw contact met u opnemen met een oplossing. Nogmaals mijn excuses voor de ontstane situatie.
    Robert
    Ik zit nog te wachten op het telefoontje van gisteren!!
    Geachte heer van Losser,
    Zojuist hebben wij van onze financiele administratie begrepen dat de cadeaukaart wel geactiveerd is maar nog niet gebruikt is. Deze cadeaukaart is daarom geblokkeerd. Vandaag is er een nieuwe cadeaukaart t.w.v. € 55,00 voor u aangemaakt en verzonden. Naar verwachting zal deze in de loop van volgende week per post bij u bezorgd worden. Mocht u nog vragen hebben verneem ik dit graag van u.
    Robert
    mijn vraag is waarom jullie mij een cadeaubon sturen van 25 en deze daarna weer deactiveren. Zoals ik begreep kreeg ik deze extra bon omdat jullie mij zo belachelijk hadden behandeld.
    Of dachten jullie dat ik wel genoegen zou nemen met 25 euro ipv 55 euro.
    Mij was belooft dat ik alles terug zou krijgen (dus 513 euro en cadeaubon 55 euro) en daarnaast een cadeaubon voor alle belkosten en uren maar dan ook uren tijd die ik aan de telefoon heb gezeten.
    Echt zwaar teleurgesteld in mediamarkt!!!!!
    Geachte heer van Losser,
    Onze financiele administratie heeft helaas een fout gemaakt en de kaart van 25 euro geblokkeerd. U zult deze week een nieuwe cadeaukaart ontvangen met een waarde van € 80,00. Dit is de € 55,00 welke u tijdens de bestelling besteed hebt en de € 25,00 coulance. Excuses voor het ongemak.
    Robert
    ik heb ipv de beloofde 80 euro weer 25 euro gekregen. op naar de volgende klacht

Robert

Ook een klacht indienen over Media Markt?