Klacht Media Markt: Camera veels te lang bij reparatie fuji x10

# 20154
J

Mediamarkt den haag Beste heer/mevrouw,Ik heb op 3-10-2012 een fujifilm x10 camera aangeschaft voor €429,-. Deze is vanwege stof in de zoeker en achter de lens ter reparatie aangeboden op 8 december 2012. Nu had ik deze camera aangeschaft vanwege mijn pasgeboren zoontje en de feestdagen. Er werd aangegeven dat de reparatie 3-4 weken zou duren. Daardoor heb ik tijdens de feestdagen de camera niet kunnen gebruiken. Na bericht dat de camera was gerepareerd heb ik hem 14 januari 2013 opgehaald, maar tot mijn spijt bleek het probleem nog steeds aanwezig en is gelijk weer voor reparatie aangeboden. Nu gaat het erop lijken dat de reparatie langer gaat duren dan dat ik hem in mijn bezit heb gehad. Ik wil derhalve de koopovereenkomst ontbinden en mijn geld terug of als alternatief een tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag.(ik ben vaste klant). Als hier niet aan kan worden voldaan, wil ik mijn gemaakte kosten vergoed hebben (parkeer-, reis-, afschrijvingskosten (2 maanden) etc.).

Graag wil ik ontbinding van de koopovereenkomst. Een tegoedbon voor de aankoopwaarde is ook geen probleem, zodat ik op mijn gemak een alternatief product kan aanschaffen in uw winkel. Als dat geen optie is wil ik compensatie voor het onnodig heen en weer reizen voor een defecte camera en compensatie voor het 2 maanden niet kunnen gebruiken van de camera. Een leentoestel is niet aangeboden, wat bij zo'n lange reparatie wel gepast was geweest.

O.a: reiskosten (3x op en neer reizen, parkeerkosten (3 x 54 km x0,19 ct per kilometer) + 3 x € 3,- 43 minuten parkeren qpark totaal= €38,78.

Het niet kunnen gebruiken van het artikel geen vervangend leentoestel aangeboden.(levensduur 48 maanden volgens schema mediamarkt) € 429,-/48 mndn x 2 mndn=€ 17,88.
Totaal: € 57,66 (mits reparatie langer duurt dan totaal 2 maanden vanaf 8-12-2012)

Media Markt
    Geachte meneer/mevrouw Ling,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb van Media Markt Den haag vernomen dat uw klacht telefonisch is doorgenomen en dat hieruit met u afspraken zijn gemaakt voor de afhandeling van uw klacht.Wij gaan ervan uit dat Media Markt Den haag uw klacht naar behoren zal afhandelen. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service

Ook een klacht indienen over Media Markt?