Opgelost door Media Markt: Cashback actie niet mogelijk ivm onjuiste gegevens voor Mediaoutlet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 296053
Gebruiker
ad
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Motorola c plus 2 GB art. 1513914 aanvraag formulier voor cashback actie kan niet ingevuld worden doordat de mediamarkt outlet geen geldig factuur nummer heeft. Ik ben er al vanaf 15 feb.2018 al mee bezig. Heb de afgelopen weken vele medewerkers aan de telefoon gekregen omdat de Email slecht werd beantwoord. We zijn er mee bezig krijg ik als antwoord.Vorige week werd ik gebeld door een medewerker die vroeg om mijn rekening van de bank. Die heb ik niet gegeven omdat ik daar geen vertrouwen in had. kreeg wel via de mail met de vraag om het Imei nummer en de foto van de telefoon doortesturen. totaal meer dan een uur met een medewerker(S) gesproken (Niet gratis)
Geen bericht dat de Email is ontvangen .

De oplossing

als compensatie een cadeaukaart met de waarde gelijk aan de cashback actie van 30 euro. meer mailen wat er is behandeld .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    ad
    Datum
    Mediamarkt heeft gebeld naar mij en de voorgestelde oplossing was geen probleem. Het zou die zelfde middag nog worden geregeld. Niets meer gehoord of gezien via de mail. Heel slecht. Maak dan geen afspraak als je ze niet nakomt.
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben inmiddels inderdaad contact met u opgenomen en aangegeven de door u voorgestelde oplossing in orde te maken. Wij zullen dit via een apart bericht nogmaals aan u bevestigen.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

  3. Auteur
    ad
    Datum
    Email met de afspraak ontvangen.
  4. Auteur
    ad
    Datum
    Nog niet opgelost. De Mediamarkt heeft op 12maart jij dit bericht verstuurt.
    Hierin geven zij aan dat wij de e-voucher met de waarde van 30,00 euro aan je zullen verzenden. Deze is te besteden in onze MediaMarkt webshop maar ook in onze MediaMarkt vestigingen. Deze e-voucher ontvang je binnen enkele werkdagen. Nu weet ik niet wat zij onder binnen enkele werkdagen verstaan. Maar 5 werkdagen is wel erg lang. Werk je klacht af. Dan kan ik het ook afsluiten.

  5. Auteur
    ad
    Datum
    Opgelost . Via bankbetaling . Nog beter ook. Bedankt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ad
Datum
Uiteindelijke oplossing
Naar tevredenheid opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen