Opgelost door Media Markt: Cashback actie niet mogelijk ivm onjuiste gegevens voor Mediaoutlet

ad

Motorola c plus 2 GB art. 1513914 aanvraag formulier voor cashback actie kan niet ingevuld worden doordat de mediamarkt outlet geen geldig factuur nummer heeft. Ik ben er al vanaf 15 feb.2018 al mee bezig. Heb de afgelopen weken vele medewerkers aan de telefoon gekregen omdat de Email slecht werd beantwoord. We zijn er mee bezig krijg ik als antwoord.Vorige week werd ik gebeld door een medewerker die vroeg om mijn rekening van de bank. Die heb ik niet gegeven omdat ik daar geen vertrouwen in had. kreeg wel via de mail met de vraag om het Imei nummer en de foto van de telefoon doortesturen. totaal meer dan een uur met een medewerker(S) gesproken (Niet gratis)
Geen bericht dat de Email is ontvangen .

als compensatie een cadeaukaart met de waarde gelijk aan de cashback actie van 30 euro. meer mailen wat er is behandeld .

ad
    Mediamarkt heeft gebeld naar mij en de voorgestelde oplossing was geen probleem. Het zou die zelfde middag nog worden geregeld. Niets meer gehoord of gezien via de mail. Heel slecht. Maak dan geen afspraak als je ze niet nakomt.
    Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben inmiddels inderdaad contact met u opgenomen en aangegeven de door u voorgestelde oplossing in orde te maken. Wij zullen dit via een apart bericht nogmaals aan u bevestigen.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

ad
    Email met de afspraak ontvangen.
    ad
    Nog niet opgelost. De Mediamarkt heeft op 12maart jij dit bericht verstuurt.
    Hierin geven zij aan dat wij de e-voucher met de waarde van 30,00 euro aan je zullen verzenden. Deze is te besteden in onze MediaMarkt webshop maar ook in onze MediaMarkt vestigingen. Deze e-voucher ontvang je binnen enkele werkdagen. Nu weet ik niet wat zij onder binnen enkele werkdagen verstaan. Maar 5 werkdagen is wel erg lang. Werk je klacht af. Dan kan ik het ook afsluiten.

Opgelost . Via bankbetaling . Nog beter ook. Bedankt

Naar tevredenheid opgelost.

Ook een klacht indienen over Media Markt?