Opgelost door Media Markt: Cashback actie teruggave

CynthiaL

Na te zijn beticht van het openen van mijn oude iphone 4s, die notabene nieuw was gekocht bij mediamarkt, gaan we weer een nieuw episode in ben ik bang voor.

Na het probleem met mijn iphone 4s, wat ze overigens netjes hebben opgelost! (Mede door het cordate optreden van de heer Pakvis!)

Nu gaan we de 8ste week in van mijn cashback. Ik kreeg 6 weken geleden een mail waarin stond dat mijn cashback toegekend was en ik dacht dit gaat prima!
In de mail werd gesproken over enkele werkdagen maar 6 weken na dato helemaal niets
Ook op de informatie folder staat 6 weken.

Waarom nu weer zo ongelovelijk log mediamarkt?
Zo raak je het vertrouwen een beetje kwijt in deze keten!
Ik hoop dat de mediamarkt zich een 2de keer van de goede kant wil laten zien!

Geld van mijn cashback op de samsung tv
+De vraag of mediamarkt nog wat gaat ondernemen om het vertrouwen in de klant weer te winnen!

Media Markt
    Geachte mevrouw Lodder,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Zoals zojuist telefonisch besproken is het vervelend te vernemen dat u de cashback aanvraag nog niet retour heeft ontvangen.

Bij navraag blijkt dat de cashback op 08-08 j.l. aan u uitbetaald is. U heeft zojuist aangegeven dat u dit zal nakijken. Indien u het bedrag nog niet heeft ontvangen vernemen wij dit graag van u. Anders willen wij u vragen om deze klacht te sluiten.

Mw. A. van Swieten
    Media Markt Nederland
    CynthiaL
    Na nader onderzoek te hebben gedaan is op 09-08 het geld teruggestort.