Klacht Media Markt: CASHBACK KORTING NOG STEEDS NIET GEKREGEN!!

Klachtnummer
# 185883
Gebruiker
Romy
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedendag,

Ik heb in juli (1 juli 2016) een MacBook air in media-markt Hoofddorp gekocht. Je kreeg "cashback korting". Ten minste: dat zoú je moeten krijgen. Na thuis alles netjes ingevuld te hebben, en het bonnetje ingescand te hebben, krijg ik een paar weken laten een mailtje dat er een nieuwe scan van het bonnetje moet worden opgestuurd. Na dit gedaan te hebben, kreeg ik een mail dat het geld binnen 6 weken op mijn rekening zou worden gestort. Maar nee! Trap hier niet in! Het is nu 6 weken laten, en nog is er geen geld naar mijn rekening overgemaakt. Het gaat hier om €125. Ik geef mediamarkt nu de laatste kans om dit op te lossen, hopelijk gebeurt dit ook. Het is nu bijna 3 maanden verder, 12 weken ipv 6 weken.

De oplossing

Mijn geld waar ik 100% recht op heb teruggeven!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het indienen van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u tot op heden het bedrag niet heeft ontvangen. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Inmiddels hebben wij navraag gedaan bij de afdeling welke de cashback uitbetaald. Deze hebben aangegeven dat het bedrag op 25 augustus is uitbetaald op het doorgegeven rekeningnummer. Het bedrag zal dan ook vanaf die datum binnen enkele dagen op uw rekening hebben gestaan.

    Indien dit niet het geval is vernemen wij graag van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om het rekeningnummer te controleren.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Helaas hebben wij tot op heden geen reactie ontvangen. Wij gaan er dan ook vanuit dat het bedrag is ontvangen. Indien dit niet het geval is vernemen wij dit uiteraard graag van u om alsnog te achterhalen waar het mis is gegaan.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen