Klacht Media Markt: CASHBACK KORTING NOG STEEDS NIET GEKREGEN!!

Romy

Goedendag,

Ik heb in juli (1 juli 2016) een MacBook air in media-markt Hoofddorp gekocht. Je kreeg "cashback korting". Ten minste: dat zoú je moeten krijgen. Na thuis alles netjes ingevuld te hebben, en het bonnetje ingescand te hebben, krijg ik een paar weken laten een mailtje dat er een nieuwe scan van het bonnetje moet worden opgestuurd. Na dit gedaan te hebben, kreeg ik een mail dat het geld binnen 6 weken op mijn rekening zou worden gestort. Maar nee! Trap hier niet in! Het is nu 6 weken laten, en nog is er geen geld naar mijn rekening overgemaakt. Het gaat hier om €125. Ik geef mediamarkt nu de laatste kans om dit op te lossen, hopelijk gebeurt dit ook. Het is nu bijna 3 maanden verder, 12 weken ipv 6 weken.

Mijn geld waar ik 100% recht op heb teruggeven!

Media Markt

Bedankt voor het indienen van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u tot op heden het bedrag niet heeft ontvangen. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Inmiddels hebben wij navraag gedaan bij de afdeling welke de cashback uitbetaald. Deze hebben aangegeven dat het bedrag op 25 augustus is uitbetaald op het doorgegeven rekeningnummer. Het bedrag zal dan ook vanaf die datum binnen enkele dagen op uw rekening hebben gestaan.

Indien dit niet het geval is vernemen wij graag van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om het rekeningnummer te controleren.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Helaas hebben wij tot op heden geen reactie ontvangen. Wij gaan er dan ook vanuit dat het bedrag is ontvangen. Indien dit niet het geval is vernemen wij dit uiteraard graag van u om alsnog te achterhalen waar het mis is gegaan.

Alvast bedankt.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?