Klacht Media Markt: Cashback onterecht afgewezen

Irish

Online een laptop besteld.
Enkele dagen later, ruim binnen de wettrlijke zichttermijn, bleek op deze computer een cashbackactie te zijn gestart. Op de site staat (screenshot beschikbaar) dat je dan nog gewoon de aanvraag in kunt dienen, maar de aanvraag wordt vervolgens afgewezen omdat de laptop niet in de cashbackperiode is aangeschaft. Per mail gevraagd hoe te handelen, antwoord gekregen met een link naar dezelfde site, en dus wordt de aanvraag weer afgewezen.

Op vervolgmails wordt gewoon niet meer gereageerd.

Gewoon afhandelen en netjes op vragen van klanten reageren.

Media Markt
    Geachte mevrouw Huijkman,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Zoals zojuist telefonisch besproken is het vervelend te vernemen dat uw aanvraag meerdere malen is afgewezen.

Omdat uw aankoop vóór de cashback actie gedaan is, wordt deze afgewezen op de cashback. Ik heb u uitgelegd dat u wel aanspraak kon maken op de laagste prijsgarantie, maar dat dit momenteel helaas buiten de aanvraag termijn is.

Uiteraard willen wij het wel voor u proberen en heb ik mijn contactpersoon benaderd om te kijken of de aanvraag alsnog in behandeling genomen kan worden. Zodra ik hier een reactie op heb neem ik opnieuw contact met u op.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.

Mw. A. van Swieten
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?