Klacht Media Markt: Cashback problemen

Agaveenstra@outlook.com

Onlangs een tablet en witgoed aangeschaft, mede vanwege de cashback actie. Voor de tablet kon ik direct al 2x €12,50 terugvragen, voor het witgoed niet omdat dat nog geleverd moest worden en ik alleen een aanbetaling had gedaan. Maar met de bon die ik van de bezorger zou krijgen zou alles goed komen. Inmiddels zijn de spullen geleverd maar kan ik geen cashback terugvragen want de bon zou niet kloppen. Ik moest terug naar de winkel voor een nieuwe bon. Dat heb ik gedaan, heb daar alles uitgelegd en een nieuwe bon gekregen. Maar helaas, niet de goede, want er zit geen streepjescode op. Ik begin hier flink zat van te worden. Wordt mij nu 8x €12,50 door de neus geboord?

Ik wil het geld van de cashback actie hebben. 8x €12,50

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de cashback niet geheel zoals gewenst verloopt. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u bij welke vestiging uw de aanschaf heeft gedaan zodat wij de klacht daar bij de juiste persoon voor kunnen leggen.

Alvast bedankt.

Agaveenstra@outlook.com
    Beste mevrouw Meijer,

Dat was in Rotterdam, aan de Beijerlandselaan op 1 juli j.l., op een vrijdag.

Als u nog meer vragen heeft, dan hoor ik die graag van u.

Arieke Veenstra

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Rotterdam Beijerlandselaan. Wij hebben hen verzocht contact met u op te nemen om de klacht inhoudelijk te bespreken en een passende oplossing aan te bieden.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Zoals telefonisch besproken is er inmiddels contact geweest met Rotterdam Beijerlandselaan. U heeft een bon waarvan u het nummer kunt gebruiken. Indien er problemen ontstaan heeft u mijn contactgegevens en kunt u direct contact opnemen om een oplossing te zoeken.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?