Klacht Media Markt: Cashback zou geregeld worden en hoor niks ze zouden mij terug bellen

SansWorld

Mijn klacht is dat de Mediamarkt zijn werk niet goed doet en als bepaalde dingen niet gaan zoals ze gaan het heel erg lastig is om ze te bereiken. Het gaat om een factuur die ze vergeten waren bij de aankoop van mijn product.

Ik heb op de 25e bij de mediamarkt in Duiven een nieuw toestel gekocht en ze hebben me daar alleen een bon gemaakt en geen factuur wat er standaard bij hoort.
Wist eigenlijk al dat er iets niet klopte maar ben nietsvermoedend naar de kassa gelopen.

En het leuke is dat ik een cashback van 120 euro kan krijgen van Huawei maar dan wel met factuur erbij dus ik terug naar de Mediamarkt en die gaven aan dat het niet nodig was.
Ik alles via de Huawei site invullen en mijn bon en de rest netjes gescand en upgeload op de Huawei pagina.

Kreeg een paar weken later een afwijzing dat de bon niet goed was en hebben erbij vermeld wat de eïssen zijn dus ik weer naar Mediamarkt en uitleggen dat ik een factuur moet hebben met mijn naam erop en serienummer uit moet knippen ect. De man van de mediamarkt zei.. ik regel het voor jou en ik bel jou terug.
Dat is een paar weken geleden geweest en ik ben er niet aan toegekomen om die sukkels te bellen.
Het vervelende hiervan is dat je niet kunt bellen naar ze omdat het druk is dat krijg je meteen te horen als je ze belt en je wordt doorgeschakeld naar en centrale wat heel erg fijn is nott!

Ik aan die gast uitleggen wat het probleem is en die gast voert dingen in het systeem en kan niks terug vinden dat ik gebeld zou worden en zelfs niet van de bon ik sta gewoon er niet in..
Heel erg goed van de Mediamarkt!

Dus ik boos ik vind jullie echt slecht.. waarop deze gast heel droog zei dat is uw mening waarop ik reageer o u vind het normaal dat ik meerdere keren moet langskomen en dat men belooft mij terug te bellen en dit niet doet en als klap op de vuurpijl ik niet in het systeem sta wat zou u doen? Ik zou meteen terug gaan. Waarop ik nog geïrriteerder reageer van.. o u kunt in mijn agenda kijken? Ik heb wel meer te doen en als ik voor al dit soort geintjes rekening moet houden omdat jullie je werk niet goed doen hou ik er een dag taak aan over! En heb hem opgehangen wat een #$#%$$%$!!

Dat ze dit alsnog gaan regelen met een factuur met de datum wat op de bon staat namelijk de 25e en geen andere datum.

Ook een klacht indienen over Media Markt?