Klacht Media Markt: Communicatie super slecht

Klachtnummer
# 356436
Gebruiker
Boze klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn incident nummer 190310-005088 wordt niet geheel serieus genomen. Ben al 2 weken bezig om een oude en een door ons verkeerde maat koelkast retour te krijgen. Inmiddels is de oude wel opgehaald en de nieuwe die staat er nog. Ook de bezorgdienst dynalogic waar zij zaken mee doen heeft slechte service. En bezorger had geen geduld om te wachten op mijn man die slechts ter been is. De beste man gezegd om 2 tellen te wachten en is gewoon weggereden.

De oplossing

Ik hoor alleen maar aan de telefoon we zetten uw melding door naar de winkel en maken er een spoed van, dan ga ik er toch van uit dat ik de volgende dag iets te horen krijg. En niet dat ik na 3 dagen maar weer eens ga bellen en weer te horen krijg we zetten hem voor u door.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?