Opgelost door Media Markt: Compensatie en/ of onkosten vergoeding na aankoop laptop voor bellen, parkeren en reiskosten

Esther12

Op 29-1-2015 hebben wij een laptop aangeschaft bij MM te Nieuwgein. De volgende dag konden wij hem ophalen nadat hij gebruiksklaar was tevens installatie aangeschafte programma's . Bij thuiskomst s'avonds laat bleek hij absoluut niet goed te werken. Terug naar MM en De laptop heeft een nacht in de MM aan de stekker gelegen omdat er een installatie/productie fout in zou zitten zo werd ons verteld.Kort verhaal lang te maken nu, laptop bleef niet functioneren en na weer een bezoek aan de MM werd hij als een DOA afgevoerd, dit was in een minuut geconstateerd voor medewerker. Konden een nieuwe uitzoeken maar die was niet voorradig. Zou uit ander filiaal verstuurd worden binnen 3 dgn, maar gebeurde niet en we hoorden niks...dit heeft 1,5 week moeten duren en na een telefoontje van mijzelf waarin ik aangaf dat het voor ons nu ophield en dat we coulant genoeg waren geweest, was de laptop ineens de volgende dag aanwezig en gereed voor gebruik! Dit heeft al met al bijna 4 wk geduurd!

Ik wil een compensatie en/of vergoeding voor de onnodig gemaakte kosten die ik heb opgelopen.
Ik heb ruim 35 minuten zelf moeten bellen( nagekeken in telefoon gegevens) omdat ik niet teruggebeld werd als dat was afgesproken, en dan was ik al zo coulant om een dag extra te wachten, vier keer onnodig heen en weer moeten rijden,, a 24 km per rit en 4 keer minimaal 4 euro parkeer kosten moeten betalen..
Tevens 3 keer ruim 30 minuten moeten wachten voor we geholpen werden.
Mijn man werd gedwongen te werken met een laptop van ruim 7 jaar oud voor 4 weken lang, waar hij niks op kon zetten omdat deze laptop wel aan zijn eind is.

Media Markt
    Geachte mevrouw Gort,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat de laptop niet naar behoren functioneerde en er niet direct een oplossing was. Excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik deze voorgelegd bij Media Markt Nieuwegein met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Nieuwegein uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Esther12
    bedank voor het melden. Ik wacht een reactie van MM Nieuwegin af.
    MvG, Esther
    Media Markt
    Geachte mevrouw Gort,Van Media Markt Nieuwegein heb ik vernomen er contact met u is opgenomen en een oplossing voor uw klacht is geboden. Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Esther12
    geode en nette afhandeling door MM Nieuwgein!

Esther12

Ook een klacht indienen over Media Markt?