Klacht Media Markt: Constante defecten bij LG/stofzuiger VHOMBOT3/SN;405KMTL17497

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 320991
Gebruiker
Samira
Datum
0 reacties

Details

De klacht

LG VHOMBOT 3(robot stofzuiger) gekocht op 30-8-2014.

Het artikel is inmiddels 5 keer stuk gegegaan.
Bij de mediamarkt(14-8) het apparaat ingeleverd omdat ik het product wel wil gebruiken. Ingeleverd (geen bon gekregen, kon volgens de casesiere niet). Wel een artikel nummer op een POST IT gekregen! Heb mijn visitie kaartje achtergelaten met mijn gegevens(telefoonnummer en email adres). Ik zou telefonische gebeld worden om de stand van zaken te horen want ze zouden LG benaderen over het veelvoud aan problematiek met het apparaat. Nooit meer terug gebeld, na een week zelf gebeld. Er werd mij verteld dat ik gemaild zou worden. Ben ook niet meer gemaild.
Na weer een week gebeld en konden ze het artikel niet vinden wat geschreven stond op de POST-IT. Ook stond mijn email adres onjuist genoteerd.
Twee weken verder kreeg ik een prijsopgave. Het zelfde verhaal als de vorige keren namelijk;
elke keer de melding dat de rechter borstel nauwelijks meer draait/stuk of los is. Nu dat het artikel uit de garantie en moet ik ineens 85 euro betalen voor iets wat het nooit goed gedaan heeft. Daarnaast ben ik inmiddels twee keer langs de klantenservice van mediamarkt Alkmaar geweest(waar ik 2.5 uur moest wachten) tot ik geholpen werd. Mij weer verteld dat dat ze een mail zouden sturen dit keer naar media markt Repair electronic Repair en Logistics om te vragen waarom dit steeds stuk gaat en niet correct word gerepareerd, ik zou hier binnen 3 dagen een reactie krijgen. Niet gehad.
Nu 4-9 media markt Alkmaar weer gebeld en krijg weer een ander verhaal te horen. Dat ze me een mail gestuurd hebben weer naar het verkeerde email adres(weer doorgegeven wat het juiste email adres). Er is me gezegd dat ze weer contact op nemen met mij.

De oplossing

Ten eerste een stuk bewustwoording creëren betreffende afspraken nakomen!
Wil dat de robotstofzuiger goed functioneerd. En dat als mensen dingen binnen de garantie brengen het wel gemaakt word en niet alleen buiten de garantie wat in mijn geval steeds zo was.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Samira
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het apparaat is terug gegeven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen