Klacht Media Markt: Contant in openbaar

Edwin

Na een defecte tv kon ik mijn geld terug halen bij de Media Markt in Rijswijk.
De tv koste 1999,00 die werd in contanten uitbetaald met een beveiliger erbij gewoon openbaar waar iedereen bij stond bij de klanten service wordt daar gewoon 2000 euro uitgeteld en daar sta je dan. Wie loopt er mee naar de auto? ze slaan je hersens al in voor 10 euro laat staan voor 2000 euro, maar ja ik me klacht gedaan krijg ik het volgende terug. Ik heb het antwoordt bewaard maar kan ik hier niet meer plaatsen

Ik wil dat dit nooit meer voor mag komen hierdoor vallen straks gewonden of erger en ik liep al niet op mijn gemak laat staan wat een ouder persoon moet.
Neem iemand apart die zoveel geld terug krijgt.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat u de contante uitbetaling u onveilig heeft doen voelen. Excuses voor het ongemak.

Zojuist is er telefonisch contact met u geweest en is de klacht met u doorgenomen. Zoals aangegeven kunnen wij ons vinden in uw klacht en hebben deze intern voorgelegd en wordt deze ter verbetering meegenomen om deze situatie in de toekomst te kunnen verkopen.

Indien u vragen of opmerkingen heeft vernemen wij graag van u.

Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?