Klacht Media Markt: Creditering kapotte product wordt niet verwerkt

Elias

Wij hebben via Mediamarkt op 6 mei een wasautomaat, merk Sharp, gekocht. Problemen ontstond direct bij levering via Dynalogic. De was automaat zou zijn gevallen en we konden kiezen of een week wachten op een nieuwe of de beschadigde in ontvangst nemen. Uiteraard hebben we gekozen voor een nieuwe.

Nadat de nieuwe wasautomaat op zijn plek stond begon het apparaat kuren te vertonen. Foutmeldingen etc. Wij zijn door Mediamarkt doorverwezen naar CE repair (partner van mm). Na weer een week wachten kwam de monteur langs die het moederbord heeft vervangen. Maar na het testen bleek dat de moederbord niet functioneerde en er een besteld moest worden. Weer een week verder en de monteur installeert de tweede moederbord maar nu gaat de wasmachine niet meer aan. Na de derde bezoek komt de monteur tot de conclusie dat het apparaat niet te maken is en neemt contact op met de fabrikant (Sharp).

Nu zijn we weer een week verder en geen reactie totdat ik zelf contact opneem met Sharp die direct een bericht van creditering stuur naar CE repair. Na 4 dagen ontvang ik dan eindelijk de bevestiging met het verzoek om zelf contact op te nemen met Mediamarkt. Nu zijn we inmiddels weer een week verder en Mediamarkt kan niks doen want ze wachten op een codering van CE repair om te kunnen crediteren. Ce repair kan op zijn beurt de codering niet in het systeem zetten van Mediamarkt door een interne storing.

Wij hebben drie kleine kinderen en kunnen dus ruim een maand geen kleding wassen, dus op eigen kosten naar de wasserette. Er wordt steeds beloof door media markt dat er contact met ons wordt opgenomen maar dat gebeurt dus niet. Waardeloos, dat wij als consument zo vaak met Mediamarkt/CE repair moeten bellen omdat deze organisaties niet (goed) communiceren. Ik wil dat de kapotte wasmachine wordt opgehaald en vervangen wordt door één die het doet!

Dat MediaMarkt contact opneemt met CE repair, de creditering ontvangt en verwerkt. MediaMarkt moet dit netjes afhandelen, kapotte wasmachine ophalen en vervangen door een nieuwe die het wel doet.

Ook een klacht indienen over Media Markt?