Klacht Media Markt: De leugen van de BTW akte van de Mediamarkt.

john

Ik was op zoek naar een smartphoon van Samsung galaxy neo s3. Niets dus, alleen de goedkope (overjarige) modellen waren in de aanbieding. Ook waren diverse andere prijzen verhoogt. Ook via Internet stond de BTW korting in de bestellingopgave, maar bij de definitieve betaling helemaal niks dus, geen enkele korting!

S.V.P. Mediamarkt laat deze nepreklames voortaan achterwege.
of doe wat je zegt en geef gewoon echte korting.

Media Markt
    Geachte heer,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch besproken wil ik u graag over het volgende informeren. De toestellen waar u naar opzoek was waren mogelijk al uitverkocht. Verder was de BTW al van de prijs afgetrokken. De prijs die u moest betalen was dus al de actieprijs.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
    john
    De prijs van de mediamarkt (ook op internet) was 199 euro , als dit de prijs is met BTW korting is, zoals door de telefoon wordt gezegd, dan is dat veel te duur. BCC en Paradigit hebben dezelfde prijs en De Kijkshop is met 179 euro incl. BTW zelfs goedkoper.
    Dus de actief is nep. Kassa had gelijk!
    Media Markt
    Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw actie.

Zoals eerder aangegeven is onze actie niet nep. Alle voorwaarden en uitleg over de actie was te vinden op de actiepagina. Hier heeft alle uitleg gestaan over de prijzen en de verkoop. Ook de berekening van de BTW prijs heeft hier gestaan.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
    john
    Ik denk dat ze bij de Mediamarkt boter op hun hoofd hebben.
    Ik koop nooit impulsief en met Internet kun je goed beoordelen, wat een echte aanbieding is. En hun antwoord dus ook niet juist. Nu en tijdens de actie waren de bedragen die ik uiteindelijk moest afrekenen precies gelijk.
    De actie was dus echt nep!

john

Ook een klacht indienen over Media Markt?