Klacht Media Markt: De mediamarkt komt met schandalige oplossingen voor een probleem dat ze zelf veroorzaakt hebben

OranjeLucht#172

Ik heb op 10 Augustus mijn laptop ter reparatie afgeleverd aan de Mediamarkt in Groningen, het glas van het scherm begon los te raken en het scharnier begon te breken. 3 weken later ben ik gaan vragen of ze ermee bezig waren, dat waren ze niet want ze hadden een aankoopbonnetje nodig, terwijl ik al had aangegeven deze niet te hebben. Uiteindelijk heb ik na 5 weken mijn laptop terug gekregen, deze was echter helemaal gesloopt. Na 2 weken discussiëren kwamen we eruit dat mijn laptop gratis gerepareerd zou worden (13 September). 3 weken later op 1 Oktober werd pas de prijsopgave bevestigd en zou de reparatie eindelijk beginnen. Echter, weer weken later (24 oktober) kwam er een nieuwe prijsopgave omdat de eerste verkeerd was, kortom, er gebeurde in 2 maanden tijd niks. Vervolgens krijg ik op 5 November de vraag of ik het aankoopbonnetje heb, terwijl ik al 3 maanden aangeef dat ik deze niet heb en mij beloofd was dat er niet opnieuw naar gevraagd zou worden. Op dit moment hoorde ik dat de reparatie 320 euro kostte, maar dat het onderdeel (na 3 maanden) nog niet aanwezig was. Op dit moment ging ik samen met een leidinggevende opzoek naar een compensatie voor een nieuwe laptop. De directeur kwam na wat onderhandelen tot een lagere prijs van 1139, naar 799, een korting van 340 euro. Echter zou ik dan afstand moeten doen van mijn oude laptop. Dit zou betekenen dat ik 340 euro korting kreeg, een laptop moest kopen voor 799 euro, en mijn eigen laptop die ik gekocht heb voor 899 euro aan de mediamarkt moeten geven. Dit is natuurlijk geen oplossing aangezien ik 4 maanden op mijn laptop wacht, en uiteindelijk zou de mediamarkt het beste af zijn met deze deal. Ik ben een student en heb mijn laptop nodig.

Ik zou willen dat de mediamarkt met een oplossing komt die niet gunstig is voor hen, maar gunstig is voor mij, aangezien zij mij mijn laptop ontnomen hebben

Ook een klacht indienen over Media Markt?