Opgelost door Media Markt: De prijsbelofte van de MediaMarkt is misleidend.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 285067
Gebruiker
mijnietgezien
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Op 5 december heb ik een PS4 spel gekocht bij de MediaMarkt in Breda voor €49,99, 4 dagen later is exact hetzelfde spel €28,99 bij de Mediamarkt Tilburg. Wat blijkt nu, filialen van de MediaMarkt mogen hun eigen prijzen hanteren! Dan weet je dus nooit of je de laagste prijs betaald. Het spel is in Breda en op de webshop nog steeds €49,99, terwijl het in Tilburg wordt aangeboden voor de vaste lage prijs €28,99. Ik vind dit behoorlijk misleidend, op deze manier moet je voortaan eerst van iedere MediaMarkt de prijs op gaan vragen en ben je nooit verzekerd van de laagste prijs, zoals ze zelf beweren in hun reclame.

De oplossing

Vergoeding van het verschil, ik heb 20 euro teveel betaald voor exact hetzelfde product van dezelfde winkelketen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw Playstation 4 spel in de MediaMarkt in Tilburg voor een andere prijs wordt aangeboden. Wij hebben uw klacht doorgezet naar MediaMarkt Breda en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    mijnietgezien
    Datum
    Klinkt goed, maar ik heb nog niets gehoord. Ik wacht de reactie van MediaMarkt Breda af.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelende te vernemen dat MediaMarkt Breda nog geen contact met u heeft opgenomen. Hiervoor onze welgemeende excuses. Wij hebben de vestiging nogmaals verzocht om uw klacht op te pakken en u te voorzien van een terugkoppeling.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben zojuist van MediaMarkt Breda vernomen dat zij u meerdere malen telefonisch hebben geprobeerd te bereiken, helaas zonder succes. Graag ontvangen wij uw e-mailadres middels een privéreactie op dit bericht, zodat wij dit door kunnen zetten naar de vestiging.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij zullen de vestiging aangeven dat u telefonisch en ook via de mail bereikbaar bent. Wij hopen u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  6. Auteur
    mijnietgezien
    Datum
    Ik heb nog steeds niets gehoord van MediaMarkt Breda.
  7. Auteur
    mijnietgezien
    Datum
    Het is inmiddels keurig opgelost door MediaMarkt Breda, waarvoor dank!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mijnietgezien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen