Opgelost door Media Markt: De prijsbelofte van de MediaMarkt is misleidend.

mijnietgezien

Op 5 december heb ik een PS4 spel gekocht bij de MediaMarkt in Breda voor €49,99, 4 dagen later is exact hetzelfde spel €28,99 bij de Mediamarkt Tilburg. Wat blijkt nu, filialen van de MediaMarkt mogen hun eigen prijzen hanteren! Dan weet je dus nooit of je de laagste prijs betaald. Het spel is in Breda en op de webshop nog steeds €49,99, terwijl het in Tilburg wordt aangeboden voor de vaste lage prijs €28,99. Ik vind dit behoorlijk misleidend, op deze manier moet je voortaan eerst van iedere MediaMarkt de prijs op gaan vragen en ben je nooit verzekerd van de laagste prijs, zoals ze zelf beweren in hun reclame.

Vergoeding van het verschil, ik heb 20 euro teveel betaald voor exact hetzelfde product van dezelfde winkelketen.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw Playstation 4 spel in de MediaMarkt in Tilburg voor een andere prijs wordt aangeboden. Wij hebben uw klacht doorgezet naar MediaMarkt Breda en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

mijnietgezien
    Klinkt goed, maar ik heb nog niets gehoord. Ik wacht de reactie van MediaMarkt Breda af.

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelende te vernemen dat MediaMarkt Breda nog geen contact met u heeft opgenomen. Hiervoor onze welgemeende excuses. Wij hebben de vestiging nogmaals verzocht om uw klacht op te pakken en u te voorzien van een terugkoppeling.

Excuses voor het ongemak.

Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben zojuist van MediaMarkt Breda vernomen dat zij u meerdere malen telefonisch hebben geprobeerd te bereiken, helaas zonder succes. Graag ontvangen wij uw e-mailadres middels een privéreactie op dit bericht, zodat wij dit door kunnen zetten naar de vestiging.

In afwachting van uw reactie.

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Wij zullen de vestiging aangeven dat u telefonisch en ook via de mail bereikbaar bent. Wij hopen u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

mijnietgezien
    Ik heb nog steeds niets gehoord van MediaMarkt Breda.
    mijnietgezien
    Het is inmiddels keurig opgelost door MediaMarkt Breda, waarvoor dank!

mijnietgezien

Ook een klacht indienen over Media Markt?