Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Defect 2e keer nieuwe set ear buds Samsung
Details
Klacht
Hallo. Ik heb ear buds van het merk Samsung gekocht. Na 2 maanden al problemen mee helaas. Het linkeroortje deed het niet goed meer. Geluid was zwak aan een oortje. Ter reparatie via Mediamarkt aangeboden bij Samsung. Ik kreeg een nieuwe set. Reden van defect weet ik niet.Helaas is deze 2e set nu ook niet goed na 4 maanden. Zelfde probleem. Ik heb ze opnieuw via Mediamarkt moeten retourneren voor analyse. Er wordt nu als 'oplossing' gegeven of de keuze dat ik het artikel retour ontvang of afstand doe en het laat vernietigen. De reden total loss. Voor mij is dit geen oplossing. Als ik tweemaal hetzelfde probleem heb (wat tweemaal te veel is) wil ik graag mijn geld terug. Ik wacht en vertrouw op jullie passende reactie. Dank. Mvg.
Gewenste oplossing
Zie hierboven. Ik wil het liefste mijn geld retour. Geen vertrouwen meer in het gekochte product en merk. Onnodig tijd mee kwijt en moeten wachten op pruct wat het gewoon goed doet.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.