Klacht Media Markt: defect moederboord van tablet blijkt niet defect

Klachtnummer
# 151121
Gebruiker
smebrok
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sony tablet (26-01-13) aangeleverd op 12-08-15 met opstart probleem; hersteld retour ontvangen. Op 17-10-15 met zelfde NIET opstarten probleem aangeleverd. Terugontvangen op 6-11-15 met melding "moederbord" moet vervangen worden, kosten 251,79. Door een derde nogmaals een harde reset laten uitvoeren, blijkt de tablet normaal te functioneren (tot op heden). Zonder deze poging tenminste voornoemd bedrag (of meer) voor niets uitgegeven. Klacht: onkundig of onwillig handelen door herstel bedrijf onder het gedogen daarvan door media markt. Vertrouwen wordt stevig beschadigd.

De oplossing

Antwoord op de vraag hoe dit voorkomen kan worden, welke controle wordt door Media Markt uitgevoerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Smeman,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Zojuist hebben wij uw klacht dubbel binnen gekregen, namelijk ook met Klacht ID 151120. Wij willen u vragen deze klacht te sluiten zodat we de klacht onder ID 151120 met u kunnen oppakken.

    Met vriendelijke groet,
    Media Markt Klantenservice
  2. Auteur
    smebrok
    Datum
    Uw antwoord hierna is niet correct. De eerste (dubbele)klacht nr 151120 is afgesloten. Deze klacht 151121 staat nog open. Verzoek om die in behandeling te nemen.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad en deze kwestie met u besproken.

    Zoals aangegeven hebben hebben wij deze kwestie bij Sony en de technische dienst voorgelegd met de vraag voor toelichting over deze kwestie.

    Zoals afgesproken bericht ik u zodra ik aanvullende informatie heeft.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen