Opgelost door Media Markt: Defect product bij aankoop, slechte afhandeling vestiging Zwolle

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 172192
Gebruiker
AndyHav
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Beste,

Op 25 mei 2016 heb ik oordoppen aangeschaft van Beats by Dre, Ik ging 26 mei op vakantie en kwam op het vliegveld erachter dat de "Remote Talk" functie niet werkte.
Omdat ik gister terug in Nederland was ben ik vandaag terug naar de vestiging in Zwolle gegaan en krijg ik nu te horen dat ik 4 WEKEN moet wachten op de reparatie.
Gezien ik dagelijks oordoppen gebruik heb ik nu een nieuwe set goedkope oordoppen aan moeten schaffen.

Ik vind het persoonlijk onacceptabel dat je bij een defect product bij aankoop als consument vier weken moet wachten op een reparatie.
Ik heb dus een nieuw product die gerepareerd moet worden? Hier zit ik niet op te wachten.

De oplossing

Vervangend (&werkend) product, of een tegoedbon ter waarde van de aanschafprijs.
En uiteraard, géén vier weken wachttijd hierop

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend te vernemen dat uw oordoppen defect zijn. Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Zwolle, deze zullen vandaag of morgen contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben van Media Markt Zwolle vernomen dat er inmiddels contact is geweest en dat er een oplossing is aangeboden.

    Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  3. Auteur
    AndyHav
    Datum
    Mediamarkt Zwolle heeft telefonisch contact opgenomen en mij voorzien van een nieuwe set oordoppen.
    Bedankt voor de geboden oplossing!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AndyHav
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?