Opgelost door Media Markt: Defect product bij aankoop, slechte afhandeling vestiging Zwolle

Beste,

Op 25 mei 2016 heb ik oordoppen aangeschaft van Beats by Dre, Ik ging 26 mei op vakantie en kwam op het vliegveld erachter dat de "Remote Talk" functie niet werkte.
Omdat ik gister terug in Nederland was ben ik vandaag terug naar de vestiging in Zwolle gegaan en krijg ik nu te horen dat ik 4 WEKEN moet wachten op de reparatie.
Gezien ik dagelijks oordoppen gebruik heb ik nu een nieuwe set goedkope oordoppen aan moeten schaffen.

Ik vind het persoonlijk onacceptabel dat je bij een defect product bij aankoop als consument vier weken moet wachten op een reparatie.
Ik heb dus een nieuw product die gerepareerd moet worden? Hier zit ik niet op te wachten.

Vervangend (&werkend) product, of een tegoedbon ter waarde van de aanschafprijs.
En uiteraard, géén vier weken wachttijd hierop

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend te vernemen dat uw oordoppen defect zijn. Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Zwolle, deze zullen vandaag of morgen contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van Media Markt Zwolle vernomen dat er inmiddels contact is geweest en dat er een oplossing is aangeboden.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    AndyHav
    Mediamarkt Zwolle heeft telefonisch contact opgenomen en mij voorzien van een nieuwe set oordoppen.
    Bedankt voor de geboden oplossing!

AndyHav

Ook een klacht indienen over Media Markt?