Klacht Media Markt: Defect seroundset

Goedendag,
Ik heb op 04-08-2014 een seroundset gekocht omdat het geluid van mijn tv het niet meer deed.
Op 04-04-2016 heb ik deze terug gebracht naar de media markt.
Want mijn seroundset had mankementen.
Ik zit tot heden dus al zonder geluid en bij media markt zijden ze dat het 2 a 3 weken kon duuren .

Echter na 2 weken heb ik eens gebeld omdat de app niet werkt.
Om te kijken hoe het met mijn reperatie is.
Mij werd toen verteld dat de onderdelen op 19-4-2016 a 20-4-2016 binnen zouden komen.

Dus ik heb op 25-4-2016 weer geveld met media markt.
En het verhaal uit gelegd dat ik al gebeld had en de onderdelen op boven genoemde datum binnen zouden komen.
Deze collega die ik aan de telefoon had vroeg hoe ik hier bij kwam en dat er nog niks bekend is over waneer het klaar zou zijn of wat er wel of niet binnen is gekomen.

Echter word door de eene medewerker weer wat anders verteld dan de ander.
Ik zou mij nu toch graag willen laten ontbinden van het koop contract.
Of een ander product willen.

Ik heb dit al eerder gehad bij media markt met een playstation heb toen 2 maanden moeten wachten.
Dit vind ik on rieel en wil ik nu niet weer op wachten.
Ook heb ik al 2x eerder problemen gehad met dit product waardoor ik liever een tegoedbon ofzo zie en een ander set kan kopen dat wel goed is.
Dan een set dat telkens kapot gaat en maar even gemaakt word voor tijdelijk.
En ik dadelijk uit mijn gerantie verval en ik rond de 500€
heb weg gegooid.
De collega die ik als laatste aan telefoon had zij dat dit inderdaad lang duurt en niet gepast is en zij snapte als ik maatregelen zou nemen.

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw surround set niet werkt naar behoren.

Ik vind het uiterst vervelend te vernemen dat telefonische uitleg niet duidelijk is geweest waardoor u van mening bent dat Media Markt haar plichten niet na komt.

Graag geef ik u via dit bericht aanvullende uitleg.

Media Markt is de gehele economisch levensduur verantwoordelijk dat uw product bij normaal gebruik naar behoren functioneert.
    Indien u problemen ondervindt dient Media Markt deze binnen een redelijk termijn kosteloos te herstellen.

Media Markt realiseert zich dat het niet redelijk is om uw surround set eindeloos ter reparatie aan te bieden. Met deze reden heeft Media Markt een grens gesteld aan het aantal keren dat een product wordt aangeboden voor herstel. Zodra uw product bij normaal gebruik voor een derde keer een gebrek heeft en dit gebrek is vastgesteld door een door de fabrikant geautoriseerd service center wordt de koopt ontbonden.

Momenteel is de surround set bij het geautoriseerde service centrum. Zoals aangegeven verwachten wij dat er uiterlijk begin volgende week meer bekend is. U zult in de loop van volgende week de surround set weer bij Media Markt af kunnen halen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. F. Meijer
    Beste mediamarkt,
    Het telefoongesprek was mij wel duidelijk.
    Alleen is het echter zo dat er een redelijke herstel termijn is van 2 a 3 weken.
    Ik heb het product 4 april gebracht naar jullie en de 3 weken zijn dus verstreken.
    U gaf toen als argument dat de 3 weken pas in gaan vanaf het moment dat het set is opgestuurd naar de reperateur.
    Dit was volgens u vrijdag 7-4-2016.
    Ook deze zijn dus verstreken.
    Zo als gezegt ontvangt u van mij nog een aangestekende brief.

Bedankt voor uw reactie.

Maandag zal het apparaat retour gestuurd worden naar de vestiging en zult u te horen krijgen wanneer deze afgehaald kan worden. Indien de versterker niet gerepareerd kan worden binnen deze termijn zult u een omruiling of uitbetaling ontvangen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. F. Meijer
    Beste media markt,
    U gaf zelf aan dat vandaag de 3 weken omzijn.
    Dus dit termijn is al verstreken.
    Ik heb u dan ook meden gedeeld aan de telefoon verdere stappen te ondernemen.
    Dit is namelijk niet hoe het hoord te gaan.
    En als dit de eerste keer was oke maar ik ben dit nu een beetje zat.
    Hoop dat jullie dat begrijpen.
    En zal dan ook zo als uitgelegd de aangetekende brief toe sturen.
    Aangezien ik in mijn gelijk sta.
    Met vriendelijke groet

Bedankt voor uw reactie.

Media Markt Heerlen geeft aan gister contact met u te hebben gehad. Er is aangegeven dat u een nieuwe product mag uitkiezen of uw aankoopbedrag terug kan ontvangen.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Dhr. V. Pakvis
    raymoendo
    Zo als je ziet verteld iedereen van media markt wat anders.
    Ben wel blij dat ik mijn geld terug heb gekregen ma dit ook alleen ma omdag ik na juridisch loket geweest ben en een officieele klacht heb geschreven na media markt.
    Verder was over mijn product helemaal niks bekend over wNeer hij kla was of terug kwam.
    Terwijl hier boven staat daf dit deze week was ma goed
    Media markt ik wens jullie suc6
    En wilde wat nieuws kopen vroeg of er wat van korting mogelijk was maar dat was niet zo

raymoendo

Ook een klacht indienen over Media Markt?