Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Defecte friteuse
Details
De klacht
Op 30 mei 2015 bij Mediamarkt Middelburg een friteuse gekocht. Na een aantal keren te hebben gebruikt, stopte hij ermee. We hebben het apparaat naar de Mediamarkt terug gebracht zodat het ter reparatie aangeboden werd. Twee weken later hebben we de gerepareerde friteuse weer opgehaald en vandaag weer aangesloten. Maar helaas, ook nu bij het opwarmen sprong de friteuse uit en kon hij niet meer aan. Wederom terug gegaan. Er werd aangegeven dat de friteuse weer ter reparatie aangeboden zou worden en dat ik een andere, kleinere, friteuse mee zou krijgen. Ik begrijp echt wel dat er eerst een reparatieservice ingezet wordt voordat je een apparaat vervangt. Als dan bij een tweede keer de friteuse het weer begeeft, dan vind ik dit geen passende oplossing meer.De oplossing
Een nieuwe friteuseBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.