Klacht Media Markt: Defecte friteuse

Klachtnummer
# 121711
Gebruiker
Bart
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 30 mei 2015 bij Mediamarkt Middelburg een friteuse gekocht. Na een aantal keren te hebben gebruikt, stopte hij ermee. We hebben het apparaat naar de Mediamarkt terug gebracht zodat het ter reparatie aangeboden werd. Twee weken later hebben we de gerepareerde friteuse weer opgehaald en vandaag weer aangesloten. Maar helaas, ook nu bij het opwarmen sprong de friteuse uit en kon hij niet meer aan. Wederom terug gegaan. Er werd aangegeven dat de friteuse weer ter reparatie aangeboden zou worden en dat ik een andere, kleinere, friteuse mee zou krijgen. Ik begrijp echt wel dat er eerst een reparatieservice ingezet wordt voordat je een apparaat vervangt. Als dan bij een tweede keer de friteuse het weer begeeft, dan vind ik dit geen passende oplossing meer.

De oplossing

Een nieuwe friteuse

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat uw friteuse na de eerste reparatie wederom een defect ondervond. Excuses voor het ongemak.

    Indien uw product niet naar behoren functioneert dient u Media Markt in de gelegenheid te stellen om het product te herstellen. Dit geldt ook indien uw product een tweede maal defect gaat. Uiteraard doen wij ons best om de eventuele overlast, waar mogelijk, zoveel mogelijk te beperken.

    Media Markt Middelburg geeft aan getracht te hebben uw klacht op te lossen door u een nieuwe friteuse aan te bieden die u kunt gebruiken om de periode zonder uw eigen friteuse te overbruggen. Daarbij mocht u deze nieuwe friteuse houden. Helaas vond u dit geen passende oplossing.

    Media Markt Middelburg heeft u deze oplossing aangeboden ter tegemoetkoming en is u niet verplicht een oplossing als deze te bieden.
    Desondanks wij uw teleurstelling kunnen begrijpen heeft Media Markt Middelburg uw klacht naar behoren opgepakt.

    Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen