Opgelost door Media Markt: Defecte HDMI kabel Apple 4weken wachten

# 190862
Gerrit

We hebben een HDMI kabel van Apple gekocht deze blijkt binnen 4 weken niet meer te werken. Dus terug gegaan naar de mediamarkt(Ede gld) en daar krijg je te horen dat het tot 4 weken gaat duren voordat je hem terug krijgt! Resultaat dat we onze beamer niet kunnen gebruiken die we normaal wekelijks een paar keer gebruiken

Kosten van kabel is 50 euro(was dit 10,- dan had ik wel een nieuwe gekocht maar vind dit te gortig)
Heb gevraagd of er geen ruil/leen/nieuw product is maar de enige oplossing is opsturen en wachten
kortom een ontevreden klant

Graag per ommegaande een nieuwe kabel

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw kabel binnen korte tijd defect is geraakt. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Wij hebben uw klacht inmiddels voorgelegd bij Media Markt Ede. Media Markt Ede zal nagaan wat er mogelijk is om uw klacht op te lossen. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen van Media Markt Ede informeren wij u hierover.

Bedankt voor uw geduld.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van Media Markt Ede vernomen dat er vandaag contact met u opgenomen wordt. Media Markt Ede gaat de klacht inhoudelijk met u bespreken en u een passende oplossing aanbieden.

Wij vernemen na het contact met Media Markt Ede graag of u tevreden bent over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?