Opgelost door Media Markt: Defecte HDMI kabel Apple 4weken wachten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 190862
Gebruiker
Gerrit
Datum
2 reacties

Details

Klacht

We hebben een HDMI kabel van Apple gekocht deze blijkt binnen 4 weken niet meer te werken. Dus terug gegaan naar de mediamarkt(Ede gld) en daar krijg je te horen dat het tot 4 weken gaat duren voordat je hem terug krijgt! Resultaat dat we onze beamer niet kunnen gebruiken die we normaal wekelijks een paar keer gebruiken

Kosten van kabel is 50 euro(was dit 10,- dan had ik wel een nieuwe gekocht maar vind dit te gortig)
Heb gevraagd of er geen ruil/leen/nieuw product is maar de enige oplossing is opsturen en wachten
kortom een ontevreden klant

Gewenste oplossing

Graag per ommegaande een nieuwe kabel
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw kabel binnen korte tijd defect is geraakt. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Wij hebben uw klacht inmiddels voorgelegd bij Media Markt Ede. Media Markt Ede zal nagaan wat er mogelijk is om uw klacht op te lossen. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen van Media Markt Ede informeren wij u hierover.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben van Media Markt Ede vernomen dat er vandaag contact met u opgenomen wordt. Media Markt Ede gaat de klacht inhoudelijk met u bespreken en u een passende oplossing aanbieden.

    Wij vernemen na het contact met Media Markt Ede graag of u tevreden bent over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen