Klacht Media Markt: Defecte Iphone 6+ retour, na een schermvervanging bij Mediamarkt

J.A.J

Reparatie opdr. ZW14735722 Iphone 20-05-2016 ingeleverd. Scherm defect.
Scherm vervangen.
Zaterdag 21-05- 2015 opgehaald.

Na het vervangen van het scherm bleek de camera voor- en achter defect te zijn. De vriendelijke jongemannen probeerde 2 uur lang het te herstellen. Aangegeven dat ik hem beslist nodig heb voor mijn werk!
Helaas.
Het toestel moest ter reparatie worden opgestuurd.
Zaterdag 28-05-2016 gevraagd of het toestel klaar was, bleek 26-05-2016 pas te zijn opgestuurd.
Zou nog 4 weken kunnen duren!!!!
En dit buiten mijn schuld om.
Nogmaals aangegeven dat ik hem echt niet kan missen voor mijn werk, maar dit leverde niets op.
Ik heb de afdelingschef aangesproken en die deed het af met, we kunnen vragen er een spoed reparatie van te maken.
Geen enkel begrip dus!!
Hier wordt ik toch wel heel erg boos om.

Ik verwacht begrip en een goede service! Dus snelle actie! . Ik constateer dat het verkopen toch wel het meest bekangrijkst is, daarna is de klant minder interessant geworden.
Wat ik wil, verwacht is dat een gigant als Mediamarkt daar juist op inspeelt door mij op zeer korte termijn, mijn gerepareerde toestel of een nieuw toestel te leveren. Het defect raken is bij Mediamarkt gebeurd. Ik ben nu ècht de dupe.
Het geeft mij dagelijks zoveel problemen.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Zwolle.

Zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om deze te bespreken.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van Media Markt Zwolle vernomen dat er inmiddels contact is geweest.
    De klacht is inhoudelijk besproken en er is een oplossing aangeboden.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

J.A.J
    De telfoon is nog steeds in reparatie!!

Ik ben gebeld door medewerker media markt Zwolle met de mededeling dat ze hun best doen km hem snel klaar te hebben, en een Samsung te leen hadden, maar die heb ik afgeslagen omdat dit voor mij niet werkt. Zit dus nog steeds zonder mijn Iphone 6
    Media Markt

Zoals telefonisch besproken is uw toestel inmiddels hersteld retour gezonden aan Media Markt Zwolle.

Op het moment dat de servicebalie van Media Markt Zwolle uw toestel heeft ontvangen zult u daar bericht van krijgen en kunt u het toestel ophalen.

Graag vernemen wij van u over de afhandelingen.

Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?