Klacht Media Markt: Defecte laptop - vertrouwen volledig kwijt

M. Hofman

Op 11 januari 2015 heb ik in de Media Markt te Utrecht een ASUS laptop type F550LDV-XX849H en een draadloze muis gekocht. Na enkel 15 dagen, net na de retourtermijn, deze in gebruik te hebben genomen vertoonde zowel de nieuwe laptop als de muis al gebreken. De laptop is bij uw servicepunt te Hoog Catharijne ingeleverd onder reparatienummer: UT11510712. Tijdens deze reparatie is de harde schijf vervangen. Niet veel later bleek de laptop wederom niet goed te functioneren. Ook heb ik de muis retour gebracht omdat deze nog steeds niet goed functioneerde. Reparatienummer: UT12777490.Ditmaal was het moederboard vervangen. Daarnaast kreeg ik de laptop terug met een aantal beschadigingen. Jammer heb ik de laptop nog een 3e en 4e keer retour moeten brengen. Beide keren werd mij verteld dat er geen nieuwe gebreken waren gevonden. Inmiddels ben ik volledig het vertrouwen in het product kwijt en heb ik de laptop dus ook bij het servicepunt gelaten.

Middels deze weg wil ik u mededelen dat ik het vertrouwen in een van uw producten heb opgegeven en ik graag het koopcontract van dit producten wil ontbinden. Zeer binnenkort moet ik afstuderen en heb ik dus een goed functionerende laptop nodig. Dit apparaat schaal ik daar niet onder en heeft mij ook zeker te weten al wat studiepunten gekost. Graag hoor ik zo snel mogelijk van een passende oplossing.

Bij deze zou ik u willen verzoeken het koopcontract te willen ontbinden en mijn geld terug te geven. Mocht u met een andere passende oplossing willen komen, hoor ik dat natuurlijk graag. Ik verzoek u vriendelijk een en ander binnen twee weken schriftelijk of per e-mail aan mij te bevestigen. Ik hoop ten zeerste dat u mijn verzoek tot ontbinding van het koopcontract /om mijn geld terug te geven of het product te vervangen voor een ander model of merk in overweging wilt nemen.

M. Hofman
    Geen reactie ontvangen van de Media Markt. Echt belachelijk. Mij kunnen ze als klant wel vergeten, ik zal hier NOOIT meer wat kopen.
    M. Hofman
    Media Markt heeft telefonisch contact met me opgenomen maar heeft vooralsnog geen passende oplossing kunnen bieden. Ook is er een kleine kans dat er een oplossing komt voor de beschadigingen die door Media Markt zelf aan de laptop zijn toegebracht. Wederom zeer ontevreden.

M. Hofman

Ook een klacht indienen over Media Markt?