Klacht Media Markt: Defecte mobiele telefoon en slechte service!

Kanimuhammad

Mobiel is in totaal 4x opgestuurd. De eerste x is die meteen vervangen door een gerefurbished toestel. De eerste dagen had ik gelijk klachten plus dat de batterij leeg liep. Mobiel weer opgestuurd, na 2,5 week kreeg ik weer een nieuwe mobiele volgens hun, maar ik had nog steeds dezelfde mobiel. Ik heb bij de 3e keer hun een kans gegeven voor een goeie oplossing, maar ook hier werd mij verteld dat ik een nieuwe mobiel heb gekregen terwijl dat niet het geval was. Voor de 4e kerr is die opgesuurd en terug gekomen zonder enige resultaat. De medewerkers gaven mij het gevoel dat het mijn probleem was en dat ik het moest uitzoeken. Vervolgens heb ik een brief gestuurd om het te ontbinden, daar heb ik nooit een reactie op gekregen. Daarna heb ik een klachtbrief naar Holding in Rotterdam gestuurd, zij hebben gezegd dat ik binnen 14 dagen een reactie zou krijgen, maar nog steeds niks. Ik bel ze op, wordt voor me neus opgehangen. In Arnhem neemt niemand op. Inmiddels ben ik 4 maanden verder.

Ik wil de koopovereenkomst laten ontbinden, omdat ik het niet meer vertrouw om weer te laten opsturen. Na zoveel kansen denk ik niet dat er nog een andere oplossing is.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat u problemen blijft ervaart met uw telefoon. Excuses voor het ongemak.

Media Markt Arnhem geeft aan naar u te hebben gecommuniceerd dat uw telefoon herhaaldelijk is onderzocht door zowel het Apple service center als bij Media Markt Arnhem zelf. Geen van deze onderzoeken heeft uitgewezen dat er een technisch gebrek aanwezig was in uw telefoon.

Media Markt Arnhem wilt uw klacht natuurlijk graag oplossen en heeft u daarom verzocht om uw klacht vast te leggen (door middel van camera video-opnames). Met deze opnames kan er gericht worden gezocht naar de oorzaak van uw klachten.

Wij verzoeken u vriendelijk deze beelden aan Media Markt Arnhem te overleggen.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?