Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Defecte product
Details
Klacht
Ik heb vorige jaar in augustus 2022 een JBL bpx gekocht voor € 329.Na 1/2 gebruikt te hebben kwam er ruis uit de box. Ik heb dit gelijk gemeld bij Meida markt.
Na bijna ruim 1 jaar hebben we nog geen oplossing gevonden. Elke keer komen ze terug op hun retour beleid. Elk ander medewerker komt met een ander antwoord.
Ik heb al in het begin gevraagd of deze box zijn oude kwaliteit terug krijgt na eventueel reparatie, ik heb hier na zoveel verzoeken geen antwoord gekregen.
We zijn nu 1 jaar verder en nu komen ze met het verhaal als de box niet gemaakt kan worden krijg mijn geld terug. Waarom nu pas ???, waarom hebben jullie mij 1 jaar laten wachten met een defecte box.
Gewenste oplossing
compensatie om de klant tevreden houden.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.