Klacht Media Markt: Defecte product

Klachtnummer
# 688700
Gebruiker
M.Tulgayoglu
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb vorige jaar in augustus 2022 een JBL bpx gekocht voor € 329.

Na 1/2 gebruikt te hebben kwam er ruis uit de box. Ik heb dit gelijk gemeld bij Meida markt.

Na bijna ruim 1 jaar hebben we nog geen oplossing gevonden. Elke keer komen ze terug op hun retour beleid. Elk ander medewerker komt met een ander antwoord.

Ik heb al in het begin gevraagd of deze box zijn oude kwaliteit terug krijgt na eventueel reparatie, ik heb hier na zoveel verzoeken geen antwoord gekregen.
We zijn nu 1 jaar verder en nu komen ze met het verhaal als de box niet gemaakt kan worden krijg mijn geld terug. Waarom nu pas ???, waarom hebben jullie mij 1 jaar laten wachten met een defecte box.

Gewenste oplossing

compensatie om de klant tevreden houden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen