Opgelost door Media Markt: Defecte TV gekocht.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 265370
Gebruiker
Defecte TV gekocht
Datum
2 reacties

Details

De klacht

3 dagen geleden TV gekocht bij Media Markt Cruquius en gisteravond bij het openen van de doos erachter gekomen dat er een fikse scheur in het beeldscherm zat.

Met de betreffende TV terug gegaan naar Media Markt Cruquius en situatie uitgelegd.

Vanwege het niet beschadigd zijn van de doos concludeerde men dat hier niks mee gedaan kon worden.

Een servicebaliemedewerker wist mij na enige discussie te vertellen dat het een garantie betreft tot en met de deur en dat de klant hierna er zelf voor verantwoordelijk is.
Dit impliceert dat men elke voor elke aankoop verpakking open moet maken om dergelijke situaties zoals deze, te voorkomen.

De oplossing

Nieuwe TV danwel geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw een beschadigde televisie heeft aangeschaft. Zoals telefonisch besproken hebben wij van MediaMarkt Cruquius vernomen dat er inmiddels contact is geweest en dat de televisie is omgeruild voor een onbeschadigde. U heeft dit zojuist bevestigd.

    Wij gaan er vanuit dat de klacht hiermee naar tevredenheid is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Defecte TV gekocht
    Datum

    Geachte,
    De TV kon inderdaad bij betreffende Media Markt worden omgeruild voor een
    nieuw toestel. De klacht is hiermee naar tevred afgehandelt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Defecte TV gekocht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nieuwe TV
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen