Opgelost door Media Markt: Defecte TV gekocht.

Defecte TV gekocht

3 dagen geleden TV gekocht bij Media Markt Cruquius en gisteravond bij het openen van de doos erachter gekomen dat er een fikse scheur in het beeldscherm zat.

Met de betreffende TV terug gegaan naar Media Markt Cruquius en situatie uitgelegd.

Vanwege het niet beschadigd zijn van de doos concludeerde men dat hier niks mee gedaan kon worden.

Een servicebaliemedewerker wist mij na enige discussie te vertellen dat het een garantie betreft tot en met de deur en dat de klant hierna er zelf voor verantwoordelijk is.
Dit impliceert dat men elke voor elke aankoop verpakking open moet maken om dergelijke situaties zoals deze, te voorkomen.

Nieuwe TV danwel geld terug.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw een beschadigde televisie heeft aangeschaft. Zoals telefonisch besproken hebben wij van MediaMarkt Cruquius vernomen dat er inmiddels contact is geweest en dat de televisie is omgeruild voor een onbeschadigde. U heeft dit zojuist bevestigd.

Wij gaan er vanuit dat de klacht hiermee naar tevredenheid is afgehandeld.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Geachte,
    De TV kon inderdaad bij betreffende Media Markt worden omgeruild voor een
    nieuw toestel. De klacht is hiermee naar tevred afgehandelt

Nieuwe TV

Ook een klacht indienen over Media Markt?